درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 00:58   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9517صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 اسفند 1392 - 19:24
روابط عمومی پویا و بازاریابی از راهکارهای رسیدن به توسعه منطقه آزاد تجاری ماکو است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شوط گفت: روابط عمومی پویا و تبلیغات موثر، بازاریابی و تشکیل کارگروه های اقتصادی با حضور سرمایه گذاران از راهکارهای رسیدن به توسعه منطقه آزاد تجاری ماکو است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  فرماندار شوط گفت: روابط عمومی پویا و تبلیغات موثر، بازاریابی و تشکیل کارگروه های اقتصادی با حضور سرمایه گذاران از راهکارهای رسیدن به توسعه منطقه آزاد تجاری ماکو است.

علی پیام در نشست با جمعی از سرمایه گذاران بخش های مختلف صنعتی، خدماتی، کشاورزی و بازرگانی اظهار کرد: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و همه می دانیم مقام معظم رهبری هیچ سالی را بدون فلسفه نامگذاری نکرده اند و پشت سر هر نامگذاری هدفی است و همه ما باید تلاش کنیم تا ایران را به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل کنیم.

وی افزود: به دلیل قرار گرفتن در عصر جهانی شدن، باید بین المللی فکر کرد و فعالیت ها بر محور جهانی شدن پیش روند.

پیام روابط عمومی پویا و تبلیغات موثر، بازاریابی و تشکیل کارگروه های اقتصادی با حضور سرمایه گذاران مختلف را از راهکارهای رسیدن به توسعه در این منطقه دانست و گفت: ایجاد تضمین و امنیت برای سرمایه گذاران نخستین گام مثبت به سوی توسعه اقتصادی و تجاری در منطقه آزاد ماکو است.

فرماندار شوط با اشاره به فراهم بودن فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو افزود: امید است سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی داخلی گوی سبقت را از سرمایه گذاران خارجی ربوده و با امنیت و آرامش کامل در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

مدیرکل سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو هم در این نشست، سرمایه انسانی را از ویژگی های بارز منطقه آزاد ماکو خواند و گفت: منطقه آزاد ماکو موقعیت و ویژگی های استراتژیک خاصی دارد که شاید کمتر منطقه ای از آن برخوردار باشد.

داوود جلیلی افزود: قرار گرفتن در این منطقه، محل تلاقی کریدورهای جنوب - شمال و شرق - غرب و همجواری با بازارهای خاص منطقه همچون ترکیه و نخجوان از جمله مواردی است که منطقه آزاد ماکو را از سایر مناطق متمایز کرده است.

وی گفت: امید است با حضور سرمایه گذاران، این منطقه به توسعه پایدار اقتصادی، تجاری، صنعتی و گردشگری برسد.

در این نشست با سرمایه گذاران شوط، راهکارهای تعامل و مشارکت با پروژه ها و طرح های اقتصادی در این منطقه بررسی شد.





 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد