درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9395صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 اسفند 1392 - 09:12
سرپرست فرمانداری بیجار خواستار شد
تهیه بانک اطلاعاتی از فعالیت‌ روابط‌عمومی‌ها
سرپرست فرمانداری بیجار بر صداقت در انعکاس اخبار توسط روابط عموم‌‌ها تأکید کرد و خواستار تهیه بانک اطلاعات به عنوان سند گویا از فعالیت‌های آنها شد.
  

تهیه بانک اطلاعاتی از فعالیت‌ روابط‌عمومی‌ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، باقرجدی امین‌پور دیشب در جلسه شورای روابط عمومی‌های بیجار که در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها آنها را بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: تعامل و برقراری ارتباط میان مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از وظایف روابط عمومی‌ها است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در ارائه و تصویری روشن از عملکرد دستگاه‌هایی اجرایی حیطه‌کاری خود دارند افزود: انعکاس اخبار صحیح از عملکرد دستگاه‌های اجرایی موجب اعتمادسازی مردم به عملکردهای آنها می‌شود.

به گفته سرپرست فرمانداری بیجار، روابط عمومی‌ها به عنوان نهادی که در کنار انجام امورات روزمره  هر سازمانی وظیفه اطلاعات‌رسانی صحیح و دقیق از عملکرد دستگاه یا دستگاه‌های فعال در حوزه اجرایی دارند عملکردها را به طور مطلوب در اختیار مردم و دیگر مسئولان خواهند گذاشت.

امین‌پور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید اخبار و اطلاعات را صادقانه ارائه دهد افزود: روابط عمومی‌ها موظفند اقدامات مختلف را با زبان گویا، تاثیرگذار و قابل فهم  به اطلاع مردم برسانند.

سرپرست فرمانداری بیجار خاطرنشان کرد: جایگاه و موقعیت خاص و ویژه استان کردستان و شهرستان بیجار می‌طلبد که روابط عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای حیطه کاری خود را به اطلاع مردم و دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادها برسانند بر تلاش در راستای مخابره دقیق عملکردها و اقدامات حوزه فعالیت خود تأکید کرد.

روابط عمومی‌ها تسریع‌کننده اقدامات دستگاه‌های اجرایی هستند

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی‌ها تسریع‌کننده اقدامات دستگاه‌های اجرایی هستند تصریح کرد: روابط عمومی‌ها حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و دولت هستند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان توانمند رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی  نقش قابل توجهی در اجرای امور دارند اذعان کرد: شناخت کافی از تمامی مسائل جامعه و دغدغه‌های کشور و داشتن اطلاعات و آمار دقیق جهت جوابگوی به نیازهای شهرستان از دیگر وظایف خطیر روابط عمومی‌ها است.

امین‌پور در پایان بیان داشت: امانتداری در اطلاعات، صداقت در انعکاس اخبار و داشتن ارتباط مطلوب با مدیران از ویژگی‌های روابط عمومی‌ها است.

منبع: فارس

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد