درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9394صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 اسفند 1392 - 04:38
شورای روابط عمومی ها موجب ارتقا و بهبود جایگاه روابط عمومی می گردد
نائب رییس شورای روابط عمومی های استان کردستان گفت: با تشکیل شورای روابط عمومی در شهرستان، جایگاه و موقعیت روابط عمومی ها ارتقاء و بهبود می یابد.
  

شورای روابط عمومی ها موجب ارتقا و بهبود جایگاه روابط عمومی می گردد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، اسعد فرهادی عصر روز سه شنبه در نشست روابط عمومی ادارات شهرستان بیجار با تشریح جایگاه روابط عمومی در ایجاد بستر مناسب برای ایجاد ارتباط همسو و فعال ادارات با مردم افزود: روابط عمومی به عنوان نیروی ناطق، سمعی و بصری هر دستگاه، نقش مهمی برای آشنایی جامعه با دستگاه های دولتی ایفا می کند.

وی افزود: مهم ترین وظیفه روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی انعکاس به موقع اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به حوزه کاری است و در این راستا کارشناسان روابط عمومی ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رشد وسایل ارتباط جمعی در دنیا لازم است بیشتر تلاش کنند.

فرهادی با اشاره به نقش روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و ادارات گفت: شورای روابط عمومی ها با بهره گیری از نیروهای مستعد و موجود، می تواند در ترقی و پیشرفت امور تسریع بیشتری بوجود آورد.

وی گفت: از مهمترین وظایف روابط عمومی ها بویژه روابط عمومی فرمانداری، ایجاد بستر و هدایت مردم و افکار عمومی برای حضور فعال در مناسبت های مهم عمومی است.

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد