درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9394صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 اسفند 1392 - 08:32
شورای روابط عمومی ها موجب ارتقا و بهبود جایگاه روابط عمومی می گردد
نائب رییس شورای روابط عمومی های استان کردستان گفت: با تشکیل شورای روابط عمومی در شهرستان، جایگاه و موقعیت روابط عمومی ها ارتقاء و بهبود می یابد.
  

شورای روابط عمومی ها موجب ارتقا و بهبود جایگاه روابط عمومی می گردد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، اسعد فرهادی عصر روز سه شنبه در نشست روابط عمومی ادارات شهرستان بیجار با تشریح جایگاه روابط عمومی در ایجاد بستر مناسب برای ایجاد ارتباط همسو و فعال ادارات با مردم افزود: روابط عمومی به عنوان نیروی ناطق، سمعی و بصری هر دستگاه، نقش مهمی برای آشنایی جامعه با دستگاه های دولتی ایفا می کند.

وی افزود: مهم ترین وظیفه روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی انعکاس به موقع اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به حوزه کاری است و در این راستا کارشناسان روابط عمومی ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رشد وسایل ارتباط جمعی در دنیا لازم است بیشتر تلاش کنند.

فرهادی با اشاره به نقش روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و ادارات گفت: شورای روابط عمومی ها با بهره گیری از نیروهای مستعد و موجود، می تواند در ترقی و پیشرفت امور تسریع بیشتری بوجود آورد.

وی گفت: از مهمترین وظایف روابط عمومی ها بویژه روابط عمومی فرمانداری، ایجاد بستر و هدایت مردم و افکار عمومی برای حضور فعال در مناسبت های مهم عمومی است.

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد