درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9245صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیچهارشنبه، 7 اسفند 1392 - 12:08
انتصاب مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غفاری در حالی مسئولیت روابط عمومی تماشاخانه سنگلج را برعهده می‌گیرد که اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌ها و آثار روی صحنه در این مجموعه یکی از جدی‌ترین نیازهای این روزهای سنگلج محسوب می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غفاری در حالی مسئولیت روابط عمومی تماشاخانه سنگلج را برعهده می‌گیرد که اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌ها و آثار روی صحنه در این مجموعه یکی از جدی‌ترین نیازهای این روزهای سنگلج محسوب می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایلنا، در برنامه‌ای که ظهر امروز در حضور سرپرست تماشاخانه سنگلج و محمد بهرامی(مدیر روابط عمومی خانه‌ی تئاتر) و یکی از فعالان پیشکسوت عرصه روابط عمومی برگزار شد. دو مدیر روابط عمومی پیشین تماشاخانه «سنگلج‌»، پیمان شیخی و مهدی وجدانی تقدیر شدند و سپس عباس غفاری که به تازگی به عنوان مدیر روابط عمومی این تماشاخانه انتخاب شده است‌، معرفی شد.
 
 محمد بهرامی در سخنان کوتاهی گفت: این آمدن و رفتن‌ها عادی است نه شروع جهان است و نه پایان آن، مساله اصلی تاثیری است که این حضورها می‌توانند بر جای بگذارند و همین حضورها است که در خاطره‌ها می‌ماند و یادها را زنده نگه می‌دارد.
 
 پریسا مقتدی که مدتی است به عنوان سرپرست تماشاخانه سنگلج فعالیت می‌کند،‌ ظهر امروز چهارشنبه (7 اسقندماه) در حاشیه برگزاری این مراسم به بیان برنامه‌های مورد نظر خود برای اداره این مجموعه از جمله تصمیم به همکاری با کارگردان‌های خوش فکر و جوان و فراهم آوردن شرایطی برای اجرای عمومی آثار این هنرمندان که تلفیقی از نمایش‌های ایرانی‌ و شیوه‌های جدید تئاتری است خبر داد.
 
 عباس غفاری، کارگردان، بازیگر و یکی از فعالان با تجربه در زمینه برنامه‌سازی رادیویی عرصه هنرهای نمایشی است که اوایل امسال نمایش "دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد" به قلم محمد چرمشیر و ایفای نقش مریم کاظمی و وحید آقاپور را در مجموعه تئاترشهر روی صحنه برد.
 
 غفاری در حالی مسئولیت روابط عمومی تماشاخانه سنگلج را برعهده می‌گیرد که اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌ها و آثار روی صحنه در این مجموعه یکی از جدی‌ترین نیازهای این روزهای سنگلج محسوب می‌شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد