درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9162صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 اسفند 1392 - 07:33
ماحصل ارتباط میان روابط عمومی و رسانه آگاهی دادن به شهروندان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشدار مرکزی شهرستان: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشدار مرکزی شهرستان: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.

 

 نورمحمدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در نشست مدیران روابط عمومی های شهرستان  و رسانه‌ها، ‌بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش آن در ارتقاء سازمان ها تاکید کرد و گفت: علم و دانش اولین پایه هر روابط عمومی است. ماحصل ارتباط میان روابط عمومی و رسانه آگاهی دادن به شهروندان است بنابراین باید عملکرد دستگاه ها جامع و کامل به رسانه ها منتقل شود.

 

آقاییان زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این نشست با بیان اینکه: امروزه حاکمیت برپایه مردم سالاری بنیان نهاده شده است افزود: سیاست گذاری ها و تصمیم ها براساس افکار عمومی و نظرات مردم برنامه ریزی می شود و رسانه تکمیل کننده افکار عمومی است.

 

اعتمادی بخشدار مرکزی شهرستان از حضور بیش از ۴۰۰ نفر با مدرک دکترا فعال در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه پتانسیل های فوق العاده زیادی دارد و باید از آن در جهت معرفی شهرستان استفاده کنیم.
بخشدار مرکزی شهرستان افزود: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.
وی خواهان حمایت مدیران دستگاه های اجرایی از روابط عمومی ها و تقویت جایگاه آن شد.
سپس در ادامه مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان با بیان نقطه نظرات، فعالیت های خود را مطرح کردند.

 

در پایان مقرر شدبه منظور بهبود و ارتقاء سطح عملکرد مدیران شهرستان این نشست ها بصورت منظم در قالب کارگاه های آموزشی برگزار شود.

 

لازم به ذکر است که این جلسه به منظور بهبود ارتباط دستگاه های اجرایی شهرستان و رسانه ها با حضور معاون سیاسی امنتی فرمانداری، بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مدیران روابط عمومی شهرستان و رسانه‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد