درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 21:57   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9162صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 اسفند 1392 - 06:57
ماحصل ارتباط میان روابط عمومی و رسانه آگاهی دادن به شهروندان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشدار مرکزی شهرستان: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشدار مرکزی شهرستان: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.

 

 نورمحمدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در نشست مدیران روابط عمومی های شهرستان  و رسانه‌ها، ‌بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش آن در ارتقاء سازمان ها تاکید کرد و گفت: علم و دانش اولین پایه هر روابط عمومی است. ماحصل ارتباط میان روابط عمومی و رسانه آگاهی دادن به شهروندان است بنابراین باید عملکرد دستگاه ها جامع و کامل به رسانه ها منتقل شود.

 

آقاییان زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این نشست با بیان اینکه: امروزه حاکمیت برپایه مردم سالاری بنیان نهاده شده است افزود: سیاست گذاری ها و تصمیم ها براساس افکار عمومی و نظرات مردم برنامه ریزی می شود و رسانه تکمیل کننده افکار عمومی است.

 

اعتمادی بخشدار مرکزی شهرستان از حضور بیش از ۴۰۰ نفر با مدرک دکترا فعال در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه پتانسیل های فوق العاده زیادی دارد و باید از آن در جهت معرفی شهرستان استفاده کنیم.
بخشدار مرکزی شهرستان افزود: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.
وی خواهان حمایت مدیران دستگاه های اجرایی از روابط عمومی ها و تقویت جایگاه آن شد.
سپس در ادامه مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان با بیان نقطه نظرات، فعالیت های خود را مطرح کردند.

 

در پایان مقرر شدبه منظور بهبود و ارتقاء سطح عملکرد مدیران شهرستان این نشست ها بصورت منظم در قالب کارگاه های آموزشی برگزار شود.

 

لازم به ذکر است که این جلسه به منظور بهبود ارتباط دستگاه های اجرایی شهرستان و رسانه ها با حضور معاون سیاسی امنتی فرمانداری، بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مدیران روابط عمومی شهرستان و رسانه‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد