درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9162صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 اسفند 1392 - 03:03
ماحصل ارتباط میان روابط عمومی و رسانه آگاهی دادن به شهروندان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشدار مرکزی شهرستان: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشدار مرکزی شهرستان: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.

 

 نورمحمدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در نشست مدیران روابط عمومی های شهرستان  و رسانه‌ها، ‌بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش آن در ارتقاء سازمان ها تاکید کرد و گفت: علم و دانش اولین پایه هر روابط عمومی است. ماحصل ارتباط میان روابط عمومی و رسانه آگاهی دادن به شهروندان است بنابراین باید عملکرد دستگاه ها جامع و کامل به رسانه ها منتقل شود.

 

آقاییان زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این نشست با بیان اینکه: امروزه حاکمیت برپایه مردم سالاری بنیان نهاده شده است افزود: سیاست گذاری ها و تصمیم ها براساس افکار عمومی و نظرات مردم برنامه ریزی می شود و رسانه تکمیل کننده افکار عمومی است.

 

اعتمادی بخشدار مرکزی شهرستان از حضور بیش از ۴۰۰ نفر با مدرک دکترا فعال در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه پتانسیل های فوق العاده زیادی دارد و باید از آن در جهت معرفی شهرستان استفاده کنیم.
بخشدار مرکزی شهرستان افزود: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.
وی خواهان حمایت مدیران دستگاه های اجرایی از روابط عمومی ها و تقویت جایگاه آن شد.
سپس در ادامه مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان با بیان نقطه نظرات، فعالیت های خود را مطرح کردند.

 

در پایان مقرر شدبه منظور بهبود و ارتقاء سطح عملکرد مدیران شهرستان این نشست ها بصورت منظم در قالب کارگاه های آموزشی برگزار شود.

 

لازم به ذکر است که این جلسه به منظور بهبود ارتباط دستگاه های اجرایی شهرستان و رسانه ها با حضور معاون سیاسی امنتی فرمانداری، بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مدیران روابط عمومی شهرستان و رسانه‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد