درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9094صفحه نخست » سه شنبه، 29 بهمن 1392 - 05:56
دومین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور، با حضور جمعی از مدیران دولتی و خصوصی، امروز 28 بهمن در محل مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور، با حضور جمعی از مدیران دولتی و خصوصی، امروز 28 بهمن در محل مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
 
 به گزارش خبرنگار مارکتینگ نیوز، در ابتدا دکتر امید فدائی منش دبیر علمی اجلاس با بیان اینکه برای تبدیل علم به ثروت، نیاز به یک مدل بومی داریم، گفت: مدل های بومی را در قالب نوآوری می توان توسعه داد.
 
 وی افزود: در حال حاضر وضعیت بازاریابی محصولات صنعتی بسیار نامطلوب است، و نمی توانیم شرکت ها را به بازار متصل کنیم.
 
 دکتر فدائی منش با تاکید بر اینکه بازاریابی و تحقیق و توسعه از اهمیت یکسانی برخوردارند، تصریح کرد: ما باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم.
 
 سپس دکتر بهروز چهرودی سخنرانی خود را با موضوع «مدیریت نوآوری در مراکز تحقیق و توسعه» آغاز کرد. وی گفت: نیروی انسانی متخصص، فرهنگ، تولید ایده، و سرمایه گذاری از الزمات واحد تحقیق و توسعه هستند.
 
 وی تصریح کرد: در واحدهای تحقیق و توسعه باید از نیروی انسانی ناهمگن استفاده کرد، تا هر یک از افراد از زاویه نگاه خود و ابعاد مختلف، محصول را بررسی کنند.
 
 دکتر چهرودی با تاکید بر ضرورت احترام متقابل و اطمینان، افزود: در مراکز تحقیق و توسعه افراد باید احساس ایمنی کنند، و همه اعضا در تصمیم گیری ها شریک باشند. وی در این اجلاس به تشریح ویژگی های مدیران خلاق و نوآور پرداخت.
 
 در ادامه دکتر سید محمد مجابی، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه توجه به محیط زیست در ایران باستان هم وجود داشته گفت: در سند چشم انداز و اصل پنجاهم قانون اساسی به حفظ محیط زیست اشاره شده است.
 
 وی تصریح کرد: میزان مصرف منابع زیستی و تاثیر آن بر محیط زیست بیش از 3 برابر ظرفیت زیستی کشور می باشد و نشان دهنده این واقعیت است که وضعیت اکولوژیک به سمت ناپایداری حرکت می کند.
 
 دکتر مجابی افزود: عدم نگاه سیستمی، مهمترین مشکل در بحث های زیست محیطی است. وی در این اجلاس برنامه های دولت یازدهم در حفاظت از محیط زیست را شرح داد.
 
 سپس دکتر حسین بنکداری، مدیرکل آموزش و پژوهش وزارت نیرو، گفت: تجاری سازی، هدف اصلی تحقیق، توسعه و فناوری است.
 
 وی استراتژی های وزارت نیرو در بخش تحقیقات و فناوری را به شرح زیر برشمرد:
 
 - تجاری سازی و ماموریت گرا کردن پژوهش
 - توسعه همکاری های مشترک با سازمان های مردم نهاد و مراکز علمی و پژوهشی داخلی و خارجی
 - ایجاد نظام پایش تحولات علمی و فناوری مرتبط با صنعت در سطح بین الملل
 - ایفای نقش موثر در نقشه راه فناوری های جدید و انتقال و بومی سازی آن ها
 - بستر سازی و حمایت از توسعه بخش های غیردولتی فعال در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری
 - بسترسازی برای بروز خلاقیت و نوآوری
 
 دکتر بنکداری درباره عارضه های عمومی صنعت ایران گفت: فقدان نوآوری و خلق تکنولوژی- احداث واحدهای جدید با خرید تکنولوژی روز از خارج- عقب ماندن تکنولوژی خریداری شده و خرید مجدد واحدهای تولیدی از عارضه های عمومی صنعت ایران هستند.
 
 وی در این اجلاس رشد و رکود فعالیت های پژوهشی و فعالیت های تجاری سازی در ایران را به تفصیل شرح داد.
 
 دکتر بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، سخنران بعدی دومین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور بود. وی با بیان اینکه اقتدار در جهان امروزی مبتنی بر میزان بهره مندی جامعه از علم و فناوری تعریف می شود، گفت: واحدهای تحقیق و توسعه یکی از مهمترین نهادهایی هستند که رویکرد دانش بنیان را دنبال می کنند، نیازهای جامعه را با رویکرد علمی پاسخ می دهند و در مرزهای دانش در جهان حرکت می کنند.
 
 دکتر نگاهداری افزود: در ایران علاوه بر اینکه کشش و تقاضای بازار در حوزه مدیریت شکل نگرفته، بلکه عقب ماندگی نهادی و سازوکاری در حوزه های فناوری و تجاری سازی وجود دارد.
 
 گفتنی است دومین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور، فردا 29 بهمن، در محل مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی، ادامه خواهد یافت.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد