درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 10:56   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9064صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 27 بهمن 1392 - 07:38
انتصاب رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی از سوی وزیر صنعت،معدن وتجارت "محمدرضا غفوری" به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت , معدن و تجارت منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی از سوی وزیر صنعت،معدن وتجارت "محمدرضا غفوری" به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت , معدن و تجارت منصوب شد.

 

 به گزارش شارا به نقل از شانا در متن این حکم انتصابی وزیرصنعت،معدن وتجارت آمده است : "با توجه به ابعاد مختلف و گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقتضا می کند که ملت شریف ایران اسلامی  از برنامه ها و اقدامات و عملکرد ها مطلع و برای همراهی به موقع در جریان امور قرار گیرند. "

 

مهندس نعمت زاده  در مراسم تودیع ومعارفه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت : روابط عمومی ها چشم و گوش سازمانها هستند و چگونگی بهبود ارتباط با مردم بر عهده روابط عمومی هاست.

 

وزیر صنعت،معدن وتجارت با تاکید بر ضرورت وجود ارتباطات مردمی افزود : این بر عهده روابط عمومی هاست که چگونه ارتباط با مردم را بهبود بخشیم و نباید در چار دیواری کشورمان محصور بمانیم.

نعمت زاده  همچنین با تاکید بر وجود تعامل در روابط عمومی ها گفت : اطلاع رسانی باید نظم پیدا کند و باید همگی دست به دست هم دهیم و حرکتهایی که در وزارتخانه شروع شده ادامه یابد.

وی تصریح کرد : هنر ما این است که امکانات را خلق و با آن کار کنیم.

 

وزیر صنعت ، معدن و تجارت اظهار کرد : روابط عمومی ها چشم و گوش سازمانها هستند و باید به مسائل جامعه حساس باشند و اگر قرار است با دنیا ارتباط داشته باشیم روابط عمومی ها باید کمک کنند.

تنوع فعالیتهای وزارتخانه  در اثر ادغام ، تدبیر، حوصله و صبر در کارروابط عمومی ها و نیز توجه به رسانه های داخلی و خارجی از دیگر تاکیدات نعمت زاده در این نشست بود.

 

گفتنی است مهندس نعمت زاده در این نشست همچنین با اهدای لوح تقدیر از زحمات منوچهر طاهایی در طول مدت تصدی  مدیریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد