درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9064صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 28 بهمن 1392 - 19:02
انتصاب رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی از سوی وزیر صنعت،معدن وتجارت "محمدرضا غفوری" به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت , معدن و تجارت منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی از سوی وزیر صنعت،معدن وتجارت "محمدرضا غفوری" به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت , معدن و تجارت منصوب شد.

 

 به گزارش شارا به نقل از شانا در متن این حکم انتصابی وزیرصنعت،معدن وتجارت آمده است : "با توجه به ابعاد مختلف و گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقتضا می کند که ملت شریف ایران اسلامی  از برنامه ها و اقدامات و عملکرد ها مطلع و برای همراهی به موقع در جریان امور قرار گیرند. "

 

مهندس نعمت زاده  در مراسم تودیع ومعارفه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت : روابط عمومی ها چشم و گوش سازمانها هستند و چگونگی بهبود ارتباط با مردم بر عهده روابط عمومی هاست.

 

وزیر صنعت،معدن وتجارت با تاکید بر ضرورت وجود ارتباطات مردمی افزود : این بر عهده روابط عمومی هاست که چگونه ارتباط با مردم را بهبود بخشیم و نباید در چار دیواری کشورمان محصور بمانیم.

نعمت زاده  همچنین با تاکید بر وجود تعامل در روابط عمومی ها گفت : اطلاع رسانی باید نظم پیدا کند و باید همگی دست به دست هم دهیم و حرکتهایی که در وزارتخانه شروع شده ادامه یابد.

وی تصریح کرد : هنر ما این است که امکانات را خلق و با آن کار کنیم.

 

وزیر صنعت ، معدن و تجارت اظهار کرد : روابط عمومی ها چشم و گوش سازمانها هستند و باید به مسائل جامعه حساس باشند و اگر قرار است با دنیا ارتباط داشته باشیم روابط عمومی ها باید کمک کنند.

تنوع فعالیتهای وزارتخانه  در اثر ادغام ، تدبیر، حوصله و صبر در کارروابط عمومی ها و نیز توجه به رسانه های داخلی و خارجی از دیگر تاکیدات نعمت زاده در این نشست بود.

 

گفتنی است مهندس نعمت زاده در این نشست همچنین با اهدای لوح تقدیر از زحمات منوچهر طاهایی در طول مدت تصدی  مدیریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد