درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9017صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 25 بهمن 1392 - 03:40
روابط عمومی- امیدهایی که به تدبیر نیاز دارند
آرش نصیری - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از 24 بهمن تا یکم اسفند، بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برگزار می‌شود. مثل هر سال که برگزار می‌شد اما این بار فرق دارد، به همه جامعه و هنر و موسیقی، «تدبیر و امید» هم اضافه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از 24 بهمن تا یکم اسفند، بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برگزار می‌شود. مثل هر سال که برگزار می‌شد اما این بار فرق دارد، به همه جامعه و هنر و موسیقی، «تدبیر و امید» هم اضافه شده است.
 

 جشنواره‌ای با امید به آینده بهتر برای موسیقی. علی مرادخانی معاون هنری شده است، کسی که 10 سال قبل‌تر، 14 سال مدیر موسیقی ارشاد بود و بعد موزه موسیقی را بناگذاشت و حالا با یک رتبه بالاتر به ارشاد برگشته و یک مدیر جوان و تحصیلکرده موسیقی را به مدیریت موسیقی منصوب کرده. همه چیز بوی تدبیر و امید می‌دهد. مرادخانی در پیامی برای جشنواره نوشته: «ما برآنیم تا شرایطی فراهم شود که هنرمندان فارغ از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مزاحم، بتوانند آثار هنری خود را با حداکثر حمایت و با طراحی سیستم هوشمند و متکی بر خودگردانی فرآیندها توسط اصحاب هنر، هماهنگ با سیاست‌های فرهنگی و هنری دولت محترم، با سرعت و دقت تولید و عرضه نمایند... جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر نیز با همین نگرش مراحل نهایی خود را پیموده است و در سال‌های آتی نیز به نحو جامع‌تر و شایسته‌تر برگزار خواهد شد.» سال‌های قبل هم خیلی‌ها بودند اما امسال فرق دارد. بنابر آنچه استاد شهرام ناظری هم چندی قبل گفته بود، فضای موسیقی آکنده از امید است. رامیز قلی‌اوف آمده، انور براهم، نوازنده مطرح تونسی با گروهش می‌آید، گروه‌هایی از هلند، کردستان عراق، آذربایجان، روسیه، اتریش، آلمان و ارمنستان آمده‌اند. گروه رستاک هست، گروه راز و نیاز به خوانندگی سالار عقیلی هست، ارکستر زهی ایران به رهبری منوچهر صهبایی هست، ارکستر موسیقی نو به رهبری علیرضا مشایخی هست، هادی منتظری با گروه تیام هست، ناصرنظر، فریبرز رستمی و دیگران در بخش موسیقی کودکان هستند و همین‌طور پری ملکی و سهیلاپورگرامی و گروه ژیوار و گروه ستاره قطبی در بخش موسیقی بانوان و بخش پرسروصداتر پاپ با حضور رضا صادقی و سیروان خسروی و شهرام شکوهی و رضا یزدانی و محسن یگانه و مازیار فلاحی و گروه سون و محمد علیزاده و حمید عسگری و علی عبدالمالکی. بسیاری از ستاره‌های آینده جوان و نوجوان در بخش «استعدادهای درخشان» و نسلی دیگر در جشنواره حضور دارند و جشنواره را پربارتر می‌کنند. مثل همیشه ایراداتی هم هست از جمله حضور بخش موسیقی پاپ به عنوان جنبی اما با این تدبیر که از سال گذشته دبیری جشنواره تقریبا دائم شده، برنامه‌ریزی‌ها تا به حال منظم‌تر و درست‌تر از قبل است و نوید یک جشنواره خوب را می‌دهد. اینها البته کم و بیش در سال‌های قبل هم اتفاق افتاده است. باید منتظر بعد از جشنواره هم باشیم. جشنواره فیلم فجر آغاز یکسال سینمایی برای سینما است و اکران فیلم‌های سال به جشنواره هم مرتبط است. باید دید برای موسیقی کی این اتفاق می‌افتد و گروه‌هایی که در جشنواره اجرا دارند بعدا چه اتفاقی برایشان می‌افتد و استعدادهای درخشان و نسلی دیگر موسیقی بعدا چگونه از طرف مسوولان حمایت می‌شوند. این آن چیزی است که از «تدبیر» نشأت می‌گیرد و باعث «امید» شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد