درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 19:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8966صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 23 بهمن 1392 - 07:06
برترین خودروسازان ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت شرکت خودروسازی برتر کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.

 

بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.

 

در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت شرکت خودروسازی برتر کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.

 

گفتنی است هیچ سایت خودروسازی در ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.

 

·        10خودروسازی برتر ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.      گروه خودرو سازی ساپیا

2.      خودرو سازان راین

3.      صنایع خودرو سازی مدیران

4.      گروه بهمن

5.      پارس خودرو

6.       صنایع خودرو سازی بم

7.      صنایع خودرو سازی زاگرس خودرو

8.      شرکت خودرو سازی سینا

9.      شرکت خودرو سازی ستاره نیک آریا

10.  خودرو سازی آذهایتکس

 

·        10 خودروسازی برتر ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.      گروه خودروسازی سایپا

2.      گروه بهمن

3.      گروه صنعتی کرمان خودرو

4.      صنایع خودروسازی مدیران

5.      پارس خودرو

6.       خودروسازی سینا

7.      خودروسازی راین

8.      خودروسازی بم

9.      خودروسازی مرتب

10.   خودروسازی ستاره نیک آریا

 

·        10خودروسازی برتر ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.     خودروسازی سایپا

2.     صنایع خودروسازی مدیران خودرو

3.     گروه بهمن

4.     خودروسازان راین

5.     شرکت خودروسازی سینا

6.     شرکت خودروسازی مرتب

7.     گروه صنعتی کرمان خودرو

8.     ایران خودرو

9.     صنایع خودروسازی بم

10.      شرکت خودروسازی ستاره نیک آریا

 

در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام شرکت های خودرو ساز کشور به عمل آمده  و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.

 

در صورتی که شرکت خودرو سازی مذکور بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودشان پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت شرکت خودروسازی شان اعمال کنند.

 

گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت هایشان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 5 نظر (فعال: 5 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
از قزوین
| 1392/11/23 - 10:32 |     1     0     |
به نظرم این موضوع خیلی نو هست و ارزش داره که یک بخش براش باز کنید. مرتبا ارزیابی های اصناف رو توش بذارید.
اگر بتونید مثل اون خبرایی که یک زمانی ترجمه می کردید به طور فصلی این کار رو دوباره انجام بدید، روند بسیاری از شرکت ها رو هم ارزیابی کنید کارتون حرفه ای تر میشه.
دست شارا درد نکنه!

فرهمند
| 1392/11/23 - 15:58 |     1     0     |
آقا این الگوی سئو پی آرتون ما رو کشت اما نفهمیدیم این الگو رو از کجا باید دانلود کنیم؟

شهره فراهانی
| 1392/11/23 - 21:03 |     0     1     |
خودرو سازی آذهایتکس باز چه شرکت مشهوریه که من حتی اسمشم نشنیدم!!!!

ناشناس
| 1392/11/24 - 00:58 |     4     53     |
اخه سایپا کجاش خودروساز برتره؟فقط یه مونتاژ کاره..هیچکدوم از ما از سایپا راضی نیستیم.خدا لعنتشون کنه که ارابه مرگ میدن دست مردم

رضا اعوانی
| 1392/11/24 - 11:04 |     2     0    
پاسخ: پراید ماشین بدیه اما روابط عمومی و تبلیغاتشون خوب بوده که تونستون اون ماشینای بی خودو تو پاچتون کنن.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد