درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8828صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 بهمن 1398 - 08:47
روزی که احمد بورقانی روزنامه نگار وفادار به این حرفه فوت شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاده- احمد بورقانی فراهانی روزنامه نگار 13 بهمن 1386 بر اثر حمله قلبی در تهران درگذشت. وی 48 ساله بود و از 20 سالگی کار روزنامه نگاری را از میز خبر خبرگزاری ملی (ایرنا) آغاز کرده بود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاده- احمد بورقانی فراهانی روزنامه نگار 13 بهمن 1386 بر اثر حمله قلبی در تهران درگذشت. وی 48 ساله بود و از 20 سالگی کار روزنامه نگاری را از میز خبر خبرگزاری ملی (ایرنا) آغاز کرده بود.

 

احمد در خبرگزاری به مقام دبیری و سردبیری اخبار و سپس مدیریت خبر ارتقاء یافته بود و بعدا از سوی خبرگزاری مامور تهیه و ارسال اخبار مربوط به فعالیت های سازمان ملل شده بود و در مقر این سازمان در نیویورک استقرار یافته بود. پس از انتخاب محمد خاتمی به ریاست جمهوری، بورقانی به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد منصوب شد. در زمان معاونت او در وزارت ارشاد، عیسی سحرخیز مدیر کل مطبوعات داخلی بود. هر دو قبلا در نیویورک به کار خبر مشغول بودند. بورقانی در دوره ششم تقنینیه، نماینده مجلس شورای اسلامی بود.


احمد بورقانی مردی فروتن، خوش برخورد، خندان و منصف بود. وی و سحرخیز برنامه های وسیع برای نوسازی و ارتقاء مطبوعات وطن و اصلاح کامل قانون مطبوعات داشتند که موفق به اجرای آن نشدند. هردو از وفاداران به ژورنالیسم حرفه ای و سپرده شدن امور مطبوعات به صنف روزنامه نگار بودند. بورقانی تا پایان عمر برای صنف فعالیت کرد و در این فعالیت سحرخیز در کنار او بود.
 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد