درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8812صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 12:15
گزارش تصویری نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با مسئولین پایگاه های خبری
مدیر کل روابط عمومی استانداری در جمع مسئولین پایگاه های خبری استان با اشاره به خصیصه های پایگاه های خبری در زمینه اطلاع رسانی گفت: پایگاه های خبری می توانند تولید کننده محتوا برای سایر رسانه ها باشند
  

Description: C:\Users\msp\Desktop\image_gallery.jpg

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،  "داود پاک طینت" خواستار استفاده از ظرفیت پایگاه های خبری در راستای پیگیری مسائل عمومی استان شد و گفت: از رسانه ها انتظار است درباره مسائل عمومی همچون پرداختن به مسئله کمبود آب در استان، فعالیت نمایند.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه های جدی استان، آب است که در فرمایشات مقام معظم رهبری در یزد بدان اشاره شد و رسانه ها باید به آن پرداخته و افکارعمومی را آشنا نمایند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان علت برگزاری نشست های جداگانه با رسانه های مکتوب و مجازی را متفاوت بودن دغدغه ها، ظرفیت ها و البته فرصت ها و تهدیدهای آنها دانست و افزود: ما در مجموع تلاش داریم فرصت های برابری را برای حضور رسانه ها در عرصه های مختلف ایجاد کنیم.
پاک طینت، با اشاره به اقدامات وزارت ارشاد برای شناسنامه دار شدن پایگاه های خبری مجازی ادامه داد: پایگاه های خبری تا پایان بهمن نسبت به تکمیل مدارک و فرم های ارایه شده اقدام نمایند تا به عنوان یک پایگاه خبری قانونی شناخته شود.
وی در این خصوص که بعضا پایگاه های خبری استان دیده و خوانده نمی شوند، خاطر نشان کرد: تاکنون هر گونه انتقاد و پیشنهاد مرتبط با استاندار در هر کدام از پایگاه های خبری استان درج شده است، دسته بندی شده و به صورت مکتوب در اختیار استاندار و مدیران مرتبط قرار گرفته است.
وی در خصوص وجود محدودیت رسانه ها به ویژه پایگاه های خبری در تعامل با مسئولان استان گفت: معتقدم که باید همه درب ها به روی رسانه ها باز باشد به ویژه در چنین فضایی که شخص اول استان نیز به صراحت می گوید: " نقد کنید و در ابتدا نیز از خود من شروع کنید." از این رو اعلام می کنم، درب اتاق هیچ مسئولی به روی خبرنگاران بسته نخواهد بود، چراکه این جزو وظیفه مدیران است که اگر خبرنگاری با رعایت همه جوانب کار، برای اطلاع رسانی نزد وی بیاید، این مدیر نیز ضمن رعایت جوانب با وی همکاری لازم را داشته باشد.
پاک طینت با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و قول هایی که در خصوص آزادی بیان به رسانه ها داده شده است، خطاب به خبرنگاران گفت: دولت تدبیر و امید این شرایط را ایجاب کرده و اکنون فضای باز رسانه ای تحقق یافته است، از این رو ما نیز از رسانه های استان می خواهیم که بحث آزادی بیان را که ریشه در اعتقادات دینی و مذهبی ما دارد و مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری می باشد را در نظر گرفته و با حفظ حرمت قلم و بر پایه اخلاق گرایی و حرفه گرایی به امر مهم اطلاع رسانی بپردازند.
در این نشست همچنین، مسئولان پایگاه های خبری استان به بیان دغدغه های خود در خصوص امر اطلاع رسانی پرداختند و مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز بر افزایش روابط پایگاه های خبری استان با روابط عمومی استانداری تاکید کرد.

گزارش تصویری نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با مسئولین پایگاه های خبری

 

گزارش تصویری نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با مسئولین پایگاه های خبری

 

گزارش تصویری نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با مسئولین پایگاه های خبری

 

گزارش تصویری نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با مسئولین پایگاه های خبری

 

گزارش تصویری نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با مسئولین پایگاه های خبری

 

گزارش تصویری نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با مسئولین پایگاه های خبری

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری یزد

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد