درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 23:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 879صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 20 خرداد 1391 - 09:27
موضوعات کنگره کارگزاران مسلمان
دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آذرماه با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی حوزه روابط عمومی در تهران برگزار می شود.
  

موضوعات محوری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی اعلام شد

 

دبیر علمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، محورهای اصلی این کنگره را اعلام کرد.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنگره، دکتر حسن بشیر با اشاره به موضوعات محوری کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی گفت: روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی، روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای، روابط عمومی اسلامی و توانمند سازی جامعه، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور، روابط عمومی اسلامی و توسعه پایدار، روابط عمومی اسلامی، پژوهش های کاربردی و مشارکت ملی و جهانی، روابط عمومی اسلامی، انجمن های روابط عمومی، سازمان های مردم نهاد و تدوین راهبردها، روابط عمومی اسلامی و روابط بین‌المللی، روابط عمومی اسلامی و روابط فرهنگی از جمله محورهای اصلی این کنگره است.

روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن، روابط عمومی اسلامی، جنگ و تروریسم، روابط عمومی اسلامی و انسانی کردن ارتباطات، روابط عمومی اسلامی و مبارزه با بیگانگی و تحریف مبانی دینی و اسلامی، روابط عمومی اسلامی و تعاملات گفتگویی، روابط عمومی اسلامی، عقاید و دیدگاه‌های متضاد، روابط عمومی اسلامی و دیپلماسی عمومی، روابط عمومی اسلامی و چالش های جهان معاصر از منظر گفتگوی ادیان، روابط عمومی اسلامی، ترویج و اطلاع رسانی شفاف، روابط عمومی اسلامی، رسانه و بازاریابی اجتماعی، روابط عمومی اسلامی و جنگ نرم و اطلاعاتی، روابط عمومی اسلامی و خدمات رسانه‌های جدید، روابط عمومی اسلامی و ارتباطات الکترونیک، روابط عمومی اسلامی و بیداری اسلامی از دیگر محورهای این کنگره می باشد.

شایان ذکر است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آذرماه سال جاری با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی حوزه روابط عمومی در تهران برگزار می شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به نشانی www.irancpr.ir رجوع نمایند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد