موضوعات محوری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی اعلام شد
دبیر علمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، محورهای اصلی این کنگره را اعلام کرد.
به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنگره، دکتر حسن بشیر با اشاره به موضوعات محوری کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی گفت: روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی، روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای، روابط عمومی اسلامی و توانمند سازی جامعه، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور، روابط عمومی اسلامی و توسعه پایدار، روابط عمومی اسلامی، پژوهش های کاربردی و مشارکت ملی و جهانی، روابط عمومی اسلامی، انجمن های روابط عمومی، سازمان های مردم نهاد و تدوین راهبردها، روابط عمومی اسلامی و روابط بینالمللی، روابط عمومی اسلامی و روابط فرهنگی از جمله محورهای اصلی این کنگره است.
روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن، روابط عمومی اسلامی، جنگ و تروریسم، روابط عمومی اسلامی و انسانی کردن ارتباطات، روابط عمومی اسلامی و مبارزه با بیگانگی و تحریف مبانی دینی و اسلامی، روابط عمومی اسلامی و تعاملات گفتگویی، روابط عمومی اسلامی، عقاید و دیدگاههای متضاد، روابط عمومی اسلامی و دیپلماسی عمومی، روابط عمومی اسلامی و چالش های جهان معاصر از منظر گفتگوی ادیان، روابط عمومی اسلامی، ترویج و اطلاع رسانی شفاف، روابط عمومی اسلامی، رسانه و بازاریابی اجتماعی، روابط عمومی اسلامی و جنگ نرم و اطلاعاتی، روابط عمومی اسلامی و خدمات رسانههای جدید، روابط عمومی اسلامی و ارتباطات الکترونیک، روابط عمومی اسلامی و بیداری اسلامی از دیگر محورهای این کنگره می باشد.
شایان ذکر است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آذرماه سال جاری با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی حوزه روابط عمومی در تهران برگزار می شود.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به نشانی www.irancpr.ir رجوع نمایند. |