درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 879صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 21 خرداد 1391 - 20:51
موضوعات کنگره کارگزاران مسلمان
دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آذرماه با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی حوزه روابط عمومی در تهران برگزار می شود.
  

موضوعات محوری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی اعلام شد

 

دبیر علمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، محورهای اصلی این کنگره را اعلام کرد.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنگره، دکتر حسن بشیر با اشاره به موضوعات محوری کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی گفت: روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی، روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای، روابط عمومی اسلامی و توانمند سازی جامعه، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور، روابط عمومی اسلامی و توسعه پایدار، روابط عمومی اسلامی، پژوهش های کاربردی و مشارکت ملی و جهانی، روابط عمومی اسلامی، انجمن های روابط عمومی، سازمان های مردم نهاد و تدوین راهبردها، روابط عمومی اسلامی و روابط بین‌المللی، روابط عمومی اسلامی و روابط فرهنگی از جمله محورهای اصلی این کنگره است.

روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن، روابط عمومی اسلامی، جنگ و تروریسم، روابط عمومی اسلامی و انسانی کردن ارتباطات، روابط عمومی اسلامی و مبارزه با بیگانگی و تحریف مبانی دینی و اسلامی، روابط عمومی اسلامی و تعاملات گفتگویی، روابط عمومی اسلامی، عقاید و دیدگاه‌های متضاد، روابط عمومی اسلامی و دیپلماسی عمومی، روابط عمومی اسلامی و چالش های جهان معاصر از منظر گفتگوی ادیان، روابط عمومی اسلامی، ترویج و اطلاع رسانی شفاف، روابط عمومی اسلامی، رسانه و بازاریابی اجتماعی، روابط عمومی اسلامی و جنگ نرم و اطلاعاتی، روابط عمومی اسلامی و خدمات رسانه‌های جدید، روابط عمومی اسلامی و ارتباطات الکترونیک، روابط عمومی اسلامی و بیداری اسلامی از دیگر محورهای این کنگره می باشد.

شایان ذکر است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آذرماه سال جاری با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی حوزه روابط عمومی در تهران برگزار می شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به نشانی www.irancpr.ir رجوع نمایند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد