درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 879صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 20 خرداد 1391 - 10:03
موضوعات کنگره کارگزاران مسلمان
دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آذرماه با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی حوزه روابط عمومی در تهران برگزار می شود.
  

موضوعات محوری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی اعلام شد

 

دبیر علمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، محورهای اصلی این کنگره را اعلام کرد.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنگره، دکتر حسن بشیر با اشاره به موضوعات محوری کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی گفت: روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی، روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای، روابط عمومی اسلامی و توانمند سازی جامعه، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی اسلامی، ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور، روابط عمومی اسلامی و توسعه پایدار، روابط عمومی اسلامی، پژوهش های کاربردی و مشارکت ملی و جهانی، روابط عمومی اسلامی، انجمن های روابط عمومی، سازمان های مردم نهاد و تدوین راهبردها، روابط عمومی اسلامی و روابط بین‌المللی، روابط عمومی اسلامی و روابط فرهنگی از جمله محورهای اصلی این کنگره است.

روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن، روابط عمومی اسلامی، جنگ و تروریسم، روابط عمومی اسلامی و انسانی کردن ارتباطات، روابط عمومی اسلامی و مبارزه با بیگانگی و تحریف مبانی دینی و اسلامی، روابط عمومی اسلامی و تعاملات گفتگویی، روابط عمومی اسلامی، عقاید و دیدگاه‌های متضاد، روابط عمومی اسلامی و دیپلماسی عمومی، روابط عمومی اسلامی و چالش های جهان معاصر از منظر گفتگوی ادیان، روابط عمومی اسلامی، ترویج و اطلاع رسانی شفاف، روابط عمومی اسلامی، رسانه و بازاریابی اجتماعی، روابط عمومی اسلامی و جنگ نرم و اطلاعاتی، روابط عمومی اسلامی و خدمات رسانه‌های جدید، روابط عمومی اسلامی و ارتباطات الکترونیک، روابط عمومی اسلامی و بیداری اسلامی از دیگر محورهای این کنگره می باشد.

شایان ذکر است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آذرماه سال جاری با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی حوزه روابط عمومی در تهران برگزار می شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به نشانی www.irancpr.ir رجوع نمایند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد