درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 10:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8788صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 09:29
جایزه اتحادیه جهانی روابط عمومی در سال 2014 اهدا می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایزه پریسم 2014 که از ابتدای سال 2013 فراخوان خود را برای معرفی برترین روابط عمومی افریقای جنوبی اعلام کرده بود، اهدای جایزه را اعلام کردند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جایزه پریسم 2014 که از ابتدای سال 2013 فراخوان خود را برای معرفی برترین روابط عمومی افریقای جنوبی اعلام کرده بود، اهدای جایزه را اعلام کردند.

 

به گزارش گروه ترجمه شارا، جایزه امسال با شاخص های جدید و توسعه یافته کاندیداها را مورد ارزیابی و دسته بندی می کند و همچنین در سال جدید تغییراتی چند در روند داوری ها اتفاق افتاده است.

 

روابط عمومی جایزه گفت: در راستای تبدیل شدن به بهترین جایزه روابط عمومی در آفریقای جنوبی، در سال 2014، جایزه از مشاوران جایزه، افرادی که جایزه دریافت کرده اند در کمپینی با نام «کمپین سال» را به فرآیند انتخاب افزوده است.

 

کسب و کارهایی که برنامه یا استراتژی برجسته ای برای رسیدن به موفقیت روابط عمومی و مدیریت ارتباط خودشان انجام داده اند، می توانند در برنامه جایزه شرکت کنند.

برای دریافت فراخوان جایزه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

http://www.globalalliancepr.org/website/sites/default/files/nolie/Communication/Member%20Events/PRISM-Awards-2014-Call-for-Entries.pdf

برای دریافت فرم ورود به برنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

http://www.globalalliancepr.org/website/sites/default/files/nolie/Communication/Member%20Events/PRISM-2014-entry-form.pdf

گفتنی است فراخوان جایزه تا 3 روز دیگر 7 فوریه 2014 بسته می شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد