درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:11   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8780صفحه نخست » سه شنبه، 15 بهمن 1392 - 07:51
کارگاه آموزشی کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان مرکزی برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی کارگاه آموزشی کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان مرکزی برگزار شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی کارگاه آموزشی کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان مرکزی برگزار شد

دومین دوره از کارگاه‌های آموزشی کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان مرکزی،  با حضور 30 نفر از متقاضیان تأسیس کانون، چهارشنبه 9 بهمن ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.


 در این دوره نیز همانند دوره قبل با مساعدت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در انتخاب اساتید و نیازسنجی انجام شده، مبانی بازاریابی و تبلیغات و قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور به متقاضیان آموزش داده شد.
برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی بازاریابی و تبلیغات در بخش نخست این دوره صورت گرفت و در آن مباحثی از جمله تعاریف،‌ شیوه‌های مختلف تبلیغ،‌ رسانه‌شناسی و چگونگی ارتباط با مشتریان مطرح شد.
در ادامه این دوره کارگاه قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور با طرح موضوعات مرتبط با قوانین،‌ دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوطه برگزار و در ادامه به سؤالات مطرح شده در این حوزه پاسخ داده شد.


گفتنی است، تابستان سال جاری نیز کارگاه آموزشی یک روزه‌ای به منظور آشنایی هر چه بیشتر متقاضیان تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی با مبانی علمی و حرفه‌ای تبلیغات و همچنین قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور، با مساعدت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، در این استان برگزار شد.


شایان ذکر است برابر نظر سنجی صورت گرفته،‌ افراد حاضر در کارگاه، مباحث مطرح شده را بسیار سودمند و کاربردی ارزیابی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد