درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8760صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 13 بهمن 1392 - 04:24
ترکیب روابط عمومی و تبلیغات در سال 2013
ترجمه مریم میرعبدالحق - در برنامه روابط عمومی و تبلیغات باید درک درستی از نظریه ها و شیوه های روابط عمومی و تبلیغات داشته باشید. هنگامی که می خواهید روابط عمومی و تبلیغات را با هم به کار ببرید در درجه اول باید فرآیندها، محصولات و اثرات تبلیغات و روابط عمومی را از دیدگاه های متفاوت در نظر بگیرید و در مرحله بعد مهارت های تفکر انتقادی و توانایی گفتار و نوشتار خود را به طور موثر تقویت کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مریم میرعبدالحق- در برنامه روابط عمومی و تبلیغات باید درک درستی از نظریه ها و شیوه های روابط عمومی و تبلیغات داشته باشید. هنگامی که می خواهید روابط عمومی و تبلیغات را با هم به کار ببرید در درجه اول باید فرآیندها، محصولات و اثرات تبلیغات و روابط عمومی را از دیدگاه های متفاوت در نظر بگیرید و در مرحله بعد مهارت های تفکر انتقادی و توانایی گفتار و نوشتار خود را به طور موثر تقویت کنید.


مطابق با شغل خود، دوره های آموزشی را که بیشتر بر روی تبلیغات و بازاریابی است بگذرانید. روابط عمومی بیشتر بر روی حفظ و ارتقای تصویر یک شرکت تمرکز می کند، در حالی که تبلیغات به طور کلی در متقاعد ساختن مخاطبان به خرید یک محصول تمرکز دارد. چنانچه شما علاقه دارید که در هر دو زمینه فعالیت کنید می بایست دوره های آموزشی مرتبط با دو رشته را انتخاب کنید.


دوره های آموزشی در روابط عمومی و برنامه درسی برنامه تبلیغاتی شامل:
• کمپین های تبلیغاتی
• قانون ارتباطات
• مدیریت ارتباطات بحران
• تبلیغات دیجیتال
• اخلاق در روابط عمومی و تبلیغات
• برنامه ریزی رویداد
• روابط عمومی بهداشت و درمان
• فعالیت های تبلیغاتی مجتمع
• بازاریابی روابط عمومی
• ارتباطات سیاسی
• زبان عمومی
• نوشتن برای روابط عمومی و تبلیغات


با استفاده از این برنامه، شما می توانید بر روی رسانه ها و ارتباطات به زبان لاتین نیز تمرکز کنید. این تمرکز به شما یاد می دهد تا بتوانید تفکر انتقادی در مورد تمام جنبه های رسانه و ارتباطات با زبان های مختلف که زبان لاتین مرجعی برای آنها است، به بکار ببرید.


در سال 2013 برنامه روابط عمومی و تبلیغات به عنوان یکی از پنج برنامه نهایی ملی برای آموزش PR در جوایز هفته روابط عمومی معرفی شد. همچنین دوره های کارشناسی ارشد برای کارشناسی ترکیبی روابط عمومی و تبلیغات به طور همزمان در نظر گرفته شده است که این امکان را فراهم می کند تا تکمیل مدرک لیسانس و مدرک کارشناسی ارشد این دو رشته را در طول پنج سال کسب نمایید. شما می توانید رشته تحصیلی خود را در روابط عمومی و تبلیغات را با یکی از برنامه های کارشناسی ارشد که به شرح زیر است تطبیق نمایید:


• ارتباط بهداشت
• روزنامه نگاری
• مطالعات رسانه و سینما
• ارتباطات سازمانی و چند فرهنگی
• ارتباط رابطه


منبع: http://www.pria.com.au
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد