درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8755صفحه نخست » یکشنبه، 13 بهمن 1392 - 02:08
نمایشگاه مطبوعات امسال برگزار نمی‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل موسسه نشرآوران گفت: امسال اسفند ماه فقط جشنواره مطبوعات برگزار می شود و زمان برگزاری نمایشگاه به سال آینده موکول شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل موسسه نشرآوران گفت: امسال اسفند ماه فقط جشنواره مطبوعات برگزار می شود و زمان برگزاری نمایشگاه به سال آینده موکول شد.

به گزارش شارا به نقل  از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، محمدرضا احمدی، مدیرعامل موسسه نشرآوران با تاکید بر برگزاری جشنواره در اسفند ماه اعلام کرد: " پس از توافق اولیه با مصلای تهران در مهر ماه جاری، 28 بهمن لغایت چهارم اسفند به عنوان زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات رسماً اطلاع رسانی شد امّا پس از آن که ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد، نماز جمعه تا پایان زمستان در این مصلی برگزار می شود، ناچار از تغییراتی در نمایشگاه شدیم."

مدیرعامل موسسه مجری برگزاری نمایشگاه مطبوعات با اشاره به برگزاری جلسات رایزنی با تشکل های صنفی مدیریت مطبوعات و کارگروه های تخصصی متشکل از چهره های رسانه ای گفت: " در این جلسات، گزینه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. یکی از آنها عدم تغییر زمان امّا تغییر محلّ از مصلی به مکان هایی محدودتر و لاجرم کاهش رسانه های متقاضی بود و یکی از آنها برگزاری کامل نمایشگاه با تأخیر زمانی که نهایتاً پس از بررسی مزایای هر انتخاب، گزینه دوم مورد تأکید قرار گرفت."

وی همچنین از مدیران رسانه هایی که بابت اجاره غرفه، مبالغی را به حساب مؤسسه نشرآوران واریز کرده اند خواست با مراجعه به این مؤسسه، مبالغ واریزی را پس بگیرند.

احمدی افزود: در حال حاضر برای برگزاری نمایشگاه با دو گزینه زمانی مواجهیم؛ یکی اوایل خرداد ماه و بلافاصله پس از نمایشگاه کتاب و دیگری اواسط مرداد ماه و همزمان با روز خبرنگار .

مدیرعامل موسسه نشرآوران با اشاره به سیاست مدیریت مشورتی و مشارکت پذیر در معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: " قطعاً نهایی کردن هر کدام از این زمان ها پس از رایزنی و نظرخواهی از اصحاب رسانه خواهد بود. چنانکه نوآوری در کم وکیف نمایشگاه به طوریکه تفاوت و ارتقاء سطح محتوایی آن نسبت به سال های گذشته محسوس باشد و این موضوع با همکاری اساتید ،صاحب نظران و دست اندرکاران  مطبوعات و انجمن ها و گروه های تخصصی و حرفه ای فراهم می شود که آماده دریافت پیشنهادات و ایده های جدید هستیم."

وی ادامه داد: " نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها فرصت مناسبی برای رسانه هاست تا ضمن معرفی و عرضه آخرین دستاوردهای خود، با مخاطبان نیز تعاملی قوی تر برقرار سازند و از نزدیک و به طور حضوری، نقطه نظرات آنان را دریافت کنند و در جهت بهبود و توسعه فعالیت های خود به کار بندند.  "

احمدی در پایان تاکید کرد: "عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سالیان گذشته نیز اتفاق افتاده که برای مثال در سال 1379 این نمایشگاه برگزار نشد. اما تاکید می کنیم که اسفند امسال جشنوراه مطبوعات با این استقبال گسترده کنونی و با کیفیت بالا برگزار خواهد شد."

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد