درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8723صفحه نخست » سه شنبه، 12 بهمن 1395 - 09:58
سومین روزنامه نگار آمریکایی که از دولت پول گرفته بود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاده- روزنامه های آمریکا 30 ژانویه 2005 از خریداری شدن سومین روزنامه نگار این کشور توسط سازمانهای دولتی خبر دادند. هر سه روزنامه نگار از مقاله نویس ها بوده اند که رسانه ها معمولا کار مقاله نویسی (نظر) را به عضوی از تحریریه خود می دهند که کمتر از ده سال تجربه روزنامه نگاری نداشته و در جامعه به عنوان یک امین و دلسوز مردم شناخته شده باشد.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاده- روزنامه های آمریکا 30 ژانویه 2005 از خریداری شدن سومین روزنامه نگار این کشور توسط سازمانهای دولتی خبر دادند. هر سه روزنامه نگار از مقاله نویس ها بوده اند که رسانه ها معمولا کار مقاله نویسی (نظر) را به عضوی از تحریریه خود می دهند که کمتر از ده سال تجربه روزنامه نگاری نداشته و در جامعه به عنوان یک امین و دلسوز مردم شناخته شده باشد.
 روزنامه نگار سوم «مایک مک مانوس» بود که مقالات او از سوی سندیکای مربوط میان همه رسانه ها توزیع می شد. وی همانند بانو «مگی گالاگان» از وزارت بهداشت و امور انسانی آمریکا پول گرفته بود تا برنامه های این آژانس دولتی را در داخل مقالات خود و به گونه ای موثر و نامحسوس تبلیغ کند. مبلغ دریافتی اعلام نشده ولی یک قلم آن ده هزار دلار بوده است. نخستین مقاله نگار آرامسترانگ ویلیامز بود که از وزارت آموزش و پرورش آمریکا دویست و چهل هزار دلار گرفته بود و به همین سبب سندیکاها و بیشتر رسانه ها او را تحریم کرده بودند. در پی این افشاگری ها، با این که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور وقت هرگونه پرداخت دیگری را به روزنامه نگاران ممنوع ساخت، بسیاری از روزنامه نگاران اینوستیگیتیو سرگرم تحقیق برای کشف روزنامه نگاران دولتی دیگر شده اند و ستون های «روزنامه نگار برای فروش نیست» دایر شده است. رسانه ها به این وسیله می خواهند در درون خود دست به تصفیه بزنند و اعلام کرده اند که این کار را دنبال خواهند کرد. در 90 در صد از کشورهایی که در یونسکو عضویت دارند کارکردن کارمند و حقوق بگیر دولت در تحریریه رسانه های عمومی (غیر دولتی و غیر حزبی) ممنوع است مگر به عناوینی جز روزنامه نگاری.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد