درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 16:55   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8679صفحه نخست » جمعه، 8 بهمن 1395 - 08:44
یک روزنامه نگار آمریکایی دیگر متهم به دریافت پول از دولت شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاد- هبیست و ششم ژانویه 2005 رسانه های آمریکا گزارش کرده بودند که بانو «مگی گالاگرMaggie Gallagher» مقاله نویس محافظه کار از وزارت بهداشت و خدمات انسانی دولت جورج دبلیو بوش 21 هزار و پانصد دلار گرفته بود که در لابلای مقالات خود برنامه این وزارتخانه مبنی بر تشویق جوانان به ازدواج را نیز تبلیغ کند.
  

حکومت رسانه ها - یک روزنامه نگار آمریکایی دیگر متهم به دریافت پول از دولت شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاد- هبیست و ششم ژانویه 2005 رسانه های آمریکا گزارش کرده بودند که بانو «مگی گالاگرMaggie Gallagher» مقاله نویس محافظه کار از وزارت بهداشت و خدمات انسانی دولت جورج دبلیو بوش 21 هزار و پانصد دلار گرفته بود که در لابلای مقالات خود برنامه این وزارتخانه مبنی بر تشویق جوانان به ازدواج را نیز تبلیغ کند.


این افشاگری نخست توسط "هوارد کورتس" نویسنده واشنگتن پست بعمل آمده بود که رسانه های دیگر از جمله شبکه های تلویزیونی دنبالش را گرفتند. رسانه های آمریکایی و مردم این کشور حساسیت خاص نسبت به کمک مالی دولت به روزنامه نگار و روزنامه دارند. آنها می خواهند که ژورنالیسم کاملا جدا از دولت باشد و مستقل عمل کند تا بتواند نقائص کار دولت و اشتباهات را اعلام دارد و چشم و گوش مردم باشد.
قبلا افشاء شده بود که آرمسترانگ ویلیامز مقاله نویس سرشناس 240 هزار دلار از وزارت آموزش و پرورش آمریکا گرفته بود تا برنامه «حتی یک دانش آموز نباید در دروس خود عقب بماند» دولت را تبلیغ کند و جا بیاندازد. با این افشاگری، بسیاری از رسانه ها به انتشار تفسیرهای ویلیامز پایان دادند. هر دو نویسنده به طور ضمنی از خوانندگان مقالاتشان و شنوندگان آنها در رادیو تلویزیون عذرخواهی کرده اند.


جورج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا در پی این دو افشاگری وزیران کابینه خود و سازمانهای دولتی را از دادن پول به مقاله نگاران برای تبلیغ برنامه های دولتی ممنوع ساخت.


آمریکاییان دیرزمانی است که عمدتا روی روزنامه ها حساب می کنند زیرا که شبکه های تلویزیونی توسط کمپانی های خارج از این حرفه خریداری شده و و راهی را می روند که صاحبانشان (ارباب منافع) می خواهند و عملا کنترل امور را به دست گرفته اند و جو سازی می کنند و ... اوج مداخله آنها ( به دست گرفتن رشته کار) در جریان انتخابات سال 2008 به چشم دیده شد. در زمینه این مداخلات که عملی مغایر اصول دمکراسی است تا کنون کتابهای متعدد نوشته شده است از جمله کتاب حکومت میدیا (رسانه ها).

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد