شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج با اشاره به تولید بیش از 60 خبر، مقاله و گفتگو از گزارش عملکرد سازمانی در 30 روز منتهی به دی ماه جاری و انعکاس آن در دهها رسانه الکترونیک، مکتوب و صدا و سیما، آن را کارنامه درخشان این واحد و شفافیت اطلاع رسانی در سازمان متبوعش ارزیابی کرد.
امیر رنجی" حرکت روابط عمومی ها در هزاره کنونی را به سمت الکترونیک و بستر مجازی خواند و بیان داشت: روابط عمومی سازمان آتش نشانی با تجهیز واحد سمعی و بصری خود به امکانات و دانش روز، عمده فعالیتهای خود را به فضای مجازی منتقل کرده و ارتباطات گسترده ای را با جهان بیرون برقرار کرده است، بنحوی که اخبار سازمان در دهها رسانه کشوری و محلی منتشر می شود و موفق به کسب جایگاه مطلوبی در حوزه تولید اخبار و گزارش های سازمانی شده ایم. وی، پایگاه خبری مدیریت شهری را به سکوی پرتاب روابط عمومی های مجموعه مدیریت شهری کرج به سمت پیشرفت و تعالی تشبیه کرد و ضمن تبریک انتخاب روابط عمومی شهرداری کرج به عنوان روابط عمومی پیشگام و برتر کشور در حوزه الکترونیک خاطر نشان کرد: با تشکیل پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روند تولید محتوای اخبار و گزارش های متنی و تصویری انسجام بهتری به خود گرفت و هم اکنون آخرین اخبار و تحولات و انتصابات مدیریت شهری کرج در لحظه روی پایگاه قابل مشاهده است که جای تقدیر دارد. رنجی ادامه داد: هم اکنون پرتال، پایگاه اطلاع رسانی، سامانه پیامکی، خبرنامه داخلی و... از جمله راههای دسترسی شهروندان و اصحاب رسانه به اخبار و اطلاعات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج است و ماهانه میانگین صدها خبر در رسانه های مکتوب و مجازی و خبرگزاریهای رسمی کشور از فعالیت های سازمان منتشر می شود. مدیر روابط عمومی آتش نشانی کرج، کسب چنین دستاوردهایی را مرهون نگاه کارشناسانه و دلسوزانه مدیریت و معاونین سازمان نسبت به مباحث اخبار و اطلاع رسانی و درک اهمیت تنویر افکار عمومی دانست و بیان داشت: اخبار حوادث به دلیل محتوای متفاوت و وجود ارزش های خبری تازگی، درگیری و... از جذابیت های بالایی برای مخاطبین برخوردار است و معمولا خبرنگاران با اطلاع از وقوع حوادث و حریق در بخش های مختلف کرج، بلافاصله جزئیات حادثه را از طریق روابط عمومی جویا می شوند و سیستم اطلاع رسانی لحظه ای برقرار است. رنجی اضافه کرد: خبرنگاران سفیران آگاهی و روشنی بخش راه بشریت هستند و ما آنان را همکاران زحمتکش و خدوم خود در سنگر رسانه های جمعی و گروهی می دانیم و باور دارم بدون تلاش و همکاری صمیمانه آنان، جامعه غرق در تاریکی اندیشه و تفکر می شود. به گفته وی، انتشار بروشور و کتابچه ویژه آموزش های ایمنی، تهیه گزارش های تصویری از عملیات های امداد و نجات، دریافت گزارش عملکرد واحدهای مختلف سازمان و تبدیل آن به محتوای رسانه ای، هماهنگی با رسانه های جمعی و گروهی جهت انتشار اخبار، بروز رسانی پرتال سازمانی و پایگاه خبری 125، تهیه اخبار و گزارش های مربوط به عملیات های امداد و نجات و انعکاس آن در رسانه ها، تهیه گزارش های تخصصی از نکات ایمنی و... از جمله اقدامات روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج است. این مسئول در پایان گفت: گرچه گام های خوبی در زمینه اطلاع رسانی برداشته شده و در مقایسه با گذشته به پیشرفت های مطلوبی دست یافته ایم اما همچنان راه ادامه دارد و نباید خود را بی نیاز از کسب و دانش و بهره مندی از تجربیات دیگران بدانیم.
سپیدار آنلاین
|