درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8673صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1392 - 09:59
تولید 60 خبر در 30 روز، کارنامه درخشان روابط عمومی آتش نشانی کرج
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج با اشاره به تولید بیش از 60 خبر، مقاله و گفتگو از گزارش عملکرد سازمانی در 30 روز منتهی به دی ماه جاری و انعکاس آن در دهها رسانه الکترونیک، مکتوب و صدا و سیما، آن را کارنامه درخشان این واحد و شفافیت اطلاع رسانی در سازمان متبوعش ارزیابی کرد.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج با اشاره به تولید بیش از 60 خبر، مقاله و گفتگو از گزارش عملکرد سازمانی در 30 روز منتهی به دی ماه جاری و انعکاس آن در دهها رسانه الکترونیک، مکتوب و صدا و سیما، آن را کارنامه درخشان این واحد و شفافیت اطلاع رسانی در سازمان متبوعش ارزیابی کرد.


امیر رنجی" حرکت روابط عمومی ها در هزاره کنونی را به سمت الکترونیک و بستر مجازی خواند و بیان داشت: روابط عمومی سازمان آتش نشانی با تجهیز واحد سمعی و بصری خود به امکانات و دانش روز، عمده فعالیتهای خود را به فضای مجازی منتقل کرده و ارتباطات گسترده ای را با جهان بیرون برقرار کرده است، بنحوی که اخبار سازمان در دهها رسانه کشوری و محلی منتشر می شود و موفق به کسب جایگاه مطلوبی در حوزه تولید اخبار و گزارش های سازمانی شده ایم. وی، پایگاه خبری مدیریت شهری را به سکوی پرتاب روابط عمومی های مجموعه مدیریت شهری کرج به سمت پیشرفت و تعالی تشبیه کرد و ضمن تبریک انتخاب روابط عمومی شهرداری کرج به عنوان روابط عمومی پیشگام و برتر کشور در حوزه الکترونیک خاطر نشان کرد: با تشکیل پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روند تولید محتوای اخبار و گزارش های متنی و تصویری انسجام بهتری به خود گرفت و هم اکنون آخرین اخبار و تحولات و انتصابات مدیریت شهری کرج در لحظه روی پایگاه قابل مشاهده است که جای تقدیر دارد. رنجی ادامه داد: هم اکنون پرتال، پایگاه اطلاع رسانی، سامانه پیامکی، خبرنامه داخلی و... از جمله راههای دسترسی شهروندان و اصحاب رسانه به اخبار و اطلاعات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج است و ماهانه میانگین صدها خبر در رسانه های مکتوب و مجازی و خبرگزاریهای رسمی کشور از فعالیت های سازمان منتشر می شود. مدیر روابط عمومی آتش نشانی کرج، کسب چنین دستاوردهایی را مرهون نگاه کارشناسانه و دلسوزانه مدیریت و معاونین سازمان نسبت به مباحث اخبار و اطلاع رسانی و درک اهمیت تنویر افکار عمومی دانست و بیان داشت: اخبار حوادث به دلیل محتوای متفاوت و وجود ارزش های خبری تازگی، درگیری و... از جذابیت های بالایی برای مخاطبین برخوردار است و معمولا خبرنگاران با اطلاع از وقوع حوادث و حریق در بخش های مختلف کرج، بلافاصله جزئیات حادثه را از طریق روابط عمومی جویا می شوند و سیستم اطلاع رسانی لحظه ای برقرار است. رنجی اضافه کرد: خبرنگاران سفیران آگاهی و روشنی بخش راه بشریت هستند و ما آنان را همکاران زحمتکش و خدوم خود در سنگر رسانه های جمعی و گروهی می دانیم و باور دارم بدون تلاش و همکاری صمیمانه آنان، جامعه غرق در تاریکی اندیشه و تفکر می شود. به گفته وی، انتشار بروشور و کتابچه ویژه آموزش های ایمنی، تهیه گزارش های تصویری از عملیات های امداد و نجات، دریافت گزارش عملکرد واحدهای مختلف سازمان و تبدیل آن به محتوای رسانه ای، هماهنگی با رسانه های جمعی و گروهی جهت انتشار اخبار، بروز رسانی پرتال سازمانی و پایگاه خبری 125، تهیه اخبار و گزارش های مربوط به عملیات های امداد و نجات و انعکاس آن در رسانه ها، تهیه گزارش های تخصصی از نکات ایمنی و... از جمله اقدامات روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج است. این مسئول در پایان گفت: گرچه گام های خوبی در زمینه اطلاع رسانی برداشته شده و در مقایسه با گذشته به پیشرفت های مطلوبی دست یافته ایم اما همچنان راه ادامه دارد و نباید خود را بی نیاز از کسب و دانش و بهره مندی از تجربیات دیگران بدانیم.

سپیدار آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد