درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8661صفحه نخست » دوشنبه، 7 بهمن 1392 - 20:53
«خودآموز اصول و فنون سخنوری» به چاپ سوم رسید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «خودآموز اصول و فنون سخنوری» اثر علی فروزفر با موضوع اصول و فنون خطابه برای سومین بار از سوی انتشارات سروش منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «خودآموز اصول و فنون سخنوری» اثر علی فروزفر با موضوع اصول و فنون خطابه برای سومین بار از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از ایبنا، نویسنده در این کتاب کوشیده با آموزش فن خطابه، اهمیت سخنوری و میزان اثربخشی آن را در ارتباط کلامی، برای خواننده کتاب توضیح بدهد.
 
فروزفر در قسمتی از این کتاب در تعریف خطابه و سخنوری می‌نویسد: «سخنوری یا خطابه، فنی است که به وسیله آن، گوینده، شنونده را به سخن خود اقناع و بر منظور خویش ترغیب می‌کند.»
 
این کتاب از 17 فصل تشکیل شده است. در فصل نخست، پس از آوردن تاریخچه خطابه، موقعیت‌ها و پیش نیازهای یک ارتباط کلامی تاثیرگذار مطرح می‌شود. فصل دوم تلاش می‌کند مخاطبانش را با ماهیت و تاثیرات صدا در طول یک ارتباط آشنا کند. 

فصل سوم به بحث درباره مبانی و مفاهیم ارتباط اختصاص دارد. چهارمین فصل این اثر نیز مربوط به مسایل شکل دهنده در ایجاد ارتباط در راستای تولید پیام بوده و در فصل پنجم، اصول گوش دادن مطرح می‌شود. 

چهار فصل بعدی کتاب «خودآموز اصول و فنون سخنوری» پس از تحلیل اصول آفرینش و کاربرد معنا و طراحی پیام با استفاده از ابزار موجود در زبان به مباحثی مانند موضوع، هدف و مخاطب سخنرانی وارد می‌شود تا بستری را برای آشنایی با ساختار و شیوه‌های سازماندهی محتوای سخنرانی مهیا سازد. 

فصل دهم به معرفی انواع سخنرانی می‌پردازد و در فصل یازدهم ابعاد روانی سخنرانی و شیوه‌های دستیابی اعتماد به نفس بررسی می‌شوند. 

نویسنده در دوازدهمین فصل کتابش به معنی‌شناسی رفتار و عوامل موثر غیرکلامی در ایجاد پیام می‌پردازد و در ادامه، رابطه بین فناوری و ارتباط کلامی در فصل سیزده بررسی می‌شود. 

فصل چهاردهم، عوامل موثر فکری، شخصیتی و رفتاری یک خطابه موفق را توضیح داده و در فصل بعد، اصول اخلاقی حاکم بر سخنران و شنونده تشریح می‌شود. 

موضوع فصل شانزدهم، درباره رویکرد اسلامی برگرفته از منابع دینی مانند قرآن و عترت نسبت به خطابه بوده و در نهایت در فصل پایانی، جایگاه سخن و سخنوری در کلام شاعران توضیح داده می‌شود. 

فروزفر در مقدمه کتابش می‌نویسد: «کسب دانش و مهارت‌های پایه‌ای در ارتباطات شفاهی و آشنایی با اصول و فنون و قواعد سخنوری می‌تواند از شما یک ارتباط‌گر آزموده و موفق بسازد طوری که قادر باشید در بسیاری از موقعیت‌های ارتباط شفاهی، از جمله مکالمات روزمره، مباحث کلاسی، مذاکرات بازرگانی یا سیاسی، مصاحبه‌ها و حتی گفت‌وگو‌های روزانه، قدرت بیان خود را به نمایش بگذارید. 

چاپ سوم کتاب «خودآموز اصول و فنون سخنوری» اثر علی فروزفر در 392 صفحه، شمارگان یک‌هزار و 500 نسخه و بهای 17 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد