درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 00:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8549صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 3 بهمن 1392 - 14:48
دستاوردهای ده دوره کنفرانس روابط عمومی
دکتر حمید صبری از دکتر حمید صبری تدوینگر دابره المعارف روابط عمومی ایران - دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور اساتید صاحب نظران ، کارگزاران و کارشناسان و مدیران روابط عمومی های سازمان ها، شرکت ها، وزارتخانه ها و مراکز علمی کشور و با سخنرانی صاحب نظران و استادان داخلی و خارجی با شعار ارتباط ـ مشارکت و امید طی روزهای 23 و 24 دی ماه سال 1392 در تهران و محل مرکز همایش های وزارت امور خارجه توسط کارگزاران روابط عمومی به ریاست، مهدی باقریان برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور اساتید صاحب نظران ، کارگزاران و کارشناسان و مدیران روابط عمومی های سازمان ها، شرکت ها، وزارتخانه ها و مراکز علمی کشور و با سخنرانی صاحب نظران و استادان داخلی و خارجی با شعار ارتباط ـ مشارکت و امید طی روزهای 23 و 24 دی ماه سال 1392 در تهران و محل مرکز همایش های وزارت امور خارجه توسط کارگزاران روابط عمومی به ریاست، مهدی باقریان برگزار گردید.


نقطه آغاز این سلسله کنفرانس ها سال 1383 شمسی بود و رویدادی که توانست در عرصه روابط عمومی ایران منشاء خیرات و برکات علمی و عامل تحولات مختلف در کشور جمهوری اسلامی ایران باشد و موفق شد هزاران انسان فرزانه علاقمند به توسعه پیشرفت روابط عمومی ها گردهم آورده فرصت تبادل اطلاعات و تجربیات و تعامل بیشتر بین کارگزاران را فراهم آورد و در این رهگذر صدها متخصص و صاحب نظر ملی و بین المللی از اقصی نقاط ایران و چهار گوشه جهان از طریق ارائه سخنرانی و مقالات علمی آخرین یافته های علمی خود را در اختیار مشتاقان حاضر در کنفرانس ها قرار دهند و در این یک دهه شاهد برداشته شدن قدم های استوار و سازنده بودیم.

 

 واقعیت این است که دست اندرکاران توانستند کنفرانس های علمی موفقی را تجربه نمایند چرا که اینان موفق شدند همراهی و همگامی و همکاری صدها موسسه، مرکز علمی و سازمان و شرکت را در سطح ملی و بین المللی به سوی خود جلب نمایند. توانستند خلق ایده های نو را محقق ساخته و ناب ترین مباحث را در این زمینه مطرح کنند توانستند انرژی متراکمی که در روح و ذهن و قلب و وجود فرزندان ایران سر افراز بود آزاد ساخته از قوه به فعل درآورند. موفق شدند شخصیت های علمی جهانی از جمله ، پروفسور حسام الدین بیان ، پروفسور علی اکبر جلالی ، پروفسور حسن بشیر و سایر بزرگان و اساتید داخلی و از خارج شخصیت های برجسته ای چون پروفسور جمیز گرونیک و لایسا گرونیک و سایر اساتید بنام جهانی چون پروفسور حمید مولانا و پروفسور یحیی کمال پور و ده ها فرزانه دیگر را به این کنفرانس ها دعوت و از مطالب جدید این عزیزان بهره گیرند و نهایتاً با برگزاری این کنفرانس ها توانستند نیروی داخلی و ملی را شناسایی و در سطح بین المللی مطرح نمایند و شاید یکی از خروجی های این کنفرانس های ده گانه بسته شدن نطفه تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران باشد که توسط یکی از فرزندان ایران اسلامی در زادگاه پدر روابط عمومی ایران مرحوم دکتر حمید نطقی در تبریز عینیت یافته و محقق شد و با این حرکت علمی قدمی شایسته در بومی سازی روابط عمومی ایران، مهندسی روابط عمومی ایران و یکپارچه سازی و دپوی اطلاعات و تجمیع مطالب محتوایی مربوط به این حوزه با تدوین این دانش نامه بی نظیر در قالب دایره المعارف روابط عمومی ایران برداشته شد.

 

علی ایحال این ده سال مهندسی مجدد در عرصه روابط عمومی اتفاق افتاد و زمینه بومی سازی روابط عمومی و تبین سواد روابط عمومی عملیاتی شد اما کنفرانس دهم روابط عمومی تجربه جدیدی را به منصه ظهور رساند کنفرانس با عنوان روابط عمومی یکپارچه به دبیر کلی دکتر باقریان و دبیر کمیته علمی دکتر حسن بشیر و با سخنرانی ، پروفسور علی اکبر جلالی ، پروفسور سید رضا عاملی ، دکتر شهریار شفیعی ، دکتر محمود محمدیان ، دکتر سرینیواسان از هندوستان و خانم دیر درکی برکنریچ از آمریکا از طریق ویدیو کنفرانس شرکت داشتند.دکتر حسن بشیر دبیر کمیته علمی کنفرانس دهم طی سخنانی هدف اصلی کنفرانس را ایجاد فهم مشترک برای پذیرش ذهنی و عینی روابط عمومی یکپارچه عنوان کرد. گفتنی است که این کنفرانس از حمایت های بی دریغ دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه امام صادق (ع) دانشگاه سوره ، دانشگاه صدا و سیما ، جامعه المصطفی (ص) العالمیه و دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران برخوردار بود. از اعضای پانل های سه گانه کنفرانس دهم استاد حسن بشیر ، مهدی باقریان ، استاد دکتر حمید صبری، قربانعلی تنگ شیر و پروفسور علی اکبر جلالی پدر فن آوری نوین ایران حضور داشتند. در پایان این کنفرانس بیانیه ای توسط مهدی باقریان قرائت شد که در بخشی از این بیانیه آمده است:
1ـ تقدیر از دست اندرکاران کنفرانس
2ـ تاکید بر ضرورت ادامه کنفرانس
3ـ تاکید بر پیشرفت و تحقق روابط عمومی ایران اسلامی
4ـ شبکه سازی و تمرکز تمامی ظرفیت ها
5ـ ایجاد سازمان نظام روابط عمومی ایران
6ـ التزام به معیار های اخلاقی برای اعتمادساز


و موارد دیگر گفتنی است که جایزه بین المللی دکتر نطقی به پروفسور حجت السلام سید رضا عاملی اعطا گردید و در دو مقطع از تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران بوسیله استاد دکتر حمید صبری توسط استاد حسن بشیر ریاست کنفرانس و استاد پروفسور علی اکبر جلالی تقدیر و تشکر و قدردانی بعمل آمد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد