شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست روابط عمومی با عنوان «مهارت های تکمیلی و استراتژی های افزایش قدرت شهرت، روابط رسانه ای و نفوذ دیجیتال» در 29 آوریل 2014 در شهر لندن، بریتانیای کبیر برگزار می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، در این نشست سالانه که توسط پی آر نیوز برگزار می شود آخرین روندها و تکمله های حرفه ای روابط عمومی مورد بررسی قرار می گیرد.
این رویداد حرفه ای فرصتی بزرگ برای مقابله با بزرگترین چالش های روابط عمومی در ادامه تحولات جهانی و چشم اندازه دیجیتال است.
نشست روابط عمومی به طیف گسترده ای از نکات کلیدی، پانل بحث و جلسات استراحت به صورت «انتخاب و ترکیب» طراحی شده است که کسانی که از به هم زدن وضع موجود نمی ترسند، بتوانند به طور کامل در مباحث حضور داشته باشند.
حضور بالغ بر 25 سخنران از صنایع پیشرو از قبیل FT.com، EDF، مسترکارت، استارباکس و پیرسون، تلویزیون بریتانیا، The – Co-operative، فیلیپس، تترا پک، شورای جهانی انرژی، حمل و نقل لندن، تایمز، شرکت کوکاکولا، ویلیام دیکسون، کینگ فیشر در این نشست به مباجث ذیل می پردازند:
• برند و استراتژی های مدیریت شهرت در چشم انداز جهانی
• تغییر چشم اندازه رسانه ای: تعامل خبرنگاران و تاثیرگزاران کلیدی
• روایت های چند رسانه ای و ترکیل مناسبی از کانال ها و مطالب
• تاثیر روابط عمومی اجتماعی و ارزش پوشش خبری آنلاین
• نوآوری، روندها و آینده روابط عمومی
بعلاوه!
• تئاترهای شبیه سازی بحران: عمل واکنش و پاسخ به یک بحران به عنوان سناریو
• جلسه توجیهی صبحانه- آموزش رسانه ای: یاد بگیرید که چگونه به تمام کارکنان آموزش رسانه ای را ارائه کنید تا بتوانند ارتباط مناسب رسانه ای میان مدیر عامل و رسانه ها برقرار کنند!
• ارتباطات داخلی متمرکز بر روز 30 آوریل: اطمینان می یابید که یک نیروی کار متحد، متعهد، با کیفیت و متمرکز هستید.
منبع: www.prweeksummit.com.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|