درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:28   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8523صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 1 بهمن 1392 - 16:13
پی آر نیوز نشست روابط عمومی خود را برگزار می کند
نشست روابط عمومی با عنوان «مهارت های تکمیلی و استراتژی های افزایش قدرت شهرت، روابط رسانه ای و نفوذ دیجیتال» در 29 آوریل 2014 در شهر لندن، بریتانیای کبیر برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، در این نشست سالانه که توسط پی آر نیوز برگزار می شود آخرین روندها و تکمله های حرفه ای روابط عمومی مورد بررسی قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نشست روابط عمومی با عنوان «مهارت های تکمیلی و استراتژی های افزایش قدرت شهرت، روابط رسانه ای و نفوذ دیجیتال» در 29 آوریل 2014 در شهر لندن، بریتانیای کبیر برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، در این نشست سالانه که توسط پی آر نیوز برگزار می شود آخرین روندها و تکمله های حرفه ای روابط عمومی مورد بررسی قرار می گیرد.


این رویداد حرفه ای فرصتی بزرگ برای مقابله با بزرگترین چالش های روابط عمومی در ادامه تحولات جهانی و چشم اندازه دیجیتال است.


نشست روابط عمومی به طیف گسترده ای از نکات کلیدی، پانل بحث و جلسات استراحت به صورت «انتخاب و ترکیب» طراحی شده است که کسانی که از به هم زدن وضع موجود نمی ترسند، بتوانند به طور کامل در مباحث حضور داشته باشند.


حضور بالغ بر 25 سخنران از صنایع پیشرو از قبیل FT.com، EDF، مسترکارت، استارباکس و پیرسون، تلویزیون بریتانیا، The – Co-operative، فیلیپس، تترا پک، شورای جهانی انرژی، حمل و نقل لندن، تایمز، شرکت کوکاکولا، ویلیام دیکسون، کینگ فیشر در این نشست به مباجث ذیل می پردازند:


• برند و استراتژی های مدیریت شهرت در چشم انداز جهانی
• تغییر چشم اندازه رسانه ای: تعامل خبرنگاران و تاثیرگزاران کلیدی
• روایت های چند رسانه ای و ترکیل مناسبی از کانال ها و مطالب
• تاثیر روابط عمومی اجتماعی و ارزش پوشش خبری آنلاین
• نوآوری، روندها و آینده روابط عمومی
بعلاوه!
• تئاترهای شبیه سازی بحران: عمل واکنش و پاسخ به یک بحران به عنوان سناریو
• جلسه توجیهی صبحانه- آموزش رسانه ای: یاد بگیرید که چگونه به تمام کارکنان آموزش رسانه ای را ارائه کنید تا بتوانند ارتباط مناسب رسانه ای میان مدیر عامل و رسانه ها برقرار کنند!
• ارتباطات داخلی متمرکز بر روز 30 آوریل: اطمینان می یابید که یک نیروی کار متحد، متعهد، با کیفیت و متمرکز هستید.


منبع: www.prweeksummit.com.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد