درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8473صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 دی 1392 - 09:15
دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی: باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با بیان این مطلب افزود:˝ما هنوز با تجربه تکنولوژی غربی به عنوان یک تکنولوژی ایرانی روبرو نیستیم بنابراین باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم.در بحث کیفیت،افزایش فکر،تحلیل و انتخاب نیاز به مدیریت داریم تا بتوانیم ظرفیت ها را بر اساس فرهنگ ایرانی به فکر تبدیل کنیم.˝
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با بیان این مطلب افزود:˝ما هنوز با تجربه تکنولوژی غربی به عنوان یک تکنولوژی ایرانی روبرو نیستیم بنابراین باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم.در بحث کیفیت،افزایش فکر،تحلیل و انتخاب نیاز به مدیریت داریم تا بتوانیم ظرفیت ها را بر اساس فرهنگ ایرانی به فکر تبدیل کنیم.˝
 
 به گزارش خبرگزاری پانا،"حسن بشیر" دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس بین المللی،فضای مجازی را مهمتر از فضای رسانه ای دانست و تصریح کرد:"فضای مجازی مهمتر از فضای رسانه ای است.ما باید بتوانیم از فضای مجازی استفاده کنیم تا حضور خود را به عنوان یک حضور توحیدی،ایرانی و متخلق به اخلاق در دنیا معرفی کنیم.نباید پیشرفت ما محصور در توسعه کمی، وبلاگ و یا چند سایت باشد بلکه باید در کنار بحث کمی بحث کیفیت را مدنظر قرار دهیم."
 
 وی با اشاره به اینکه در زمینه فضای مجازی نباید بحث انسان و انسانیت را فراموش کنیم،افزود:"ما در فضای واقعی باید بدانیم چه مقدار در فضای مجازی پیش رفته ایم و یک حوزه جدید انسانی،واقعی و مجازی را تعریف کنیم.در بحث همگرایی بازاریابی و رویکردهای تعاملی درون و بیرون سازمان باید سواد تکنولوژی،رسانه ای،روابط عمومی و فضای مجازی را بالا ببریم."
 
 "بشیر" تصریح کرد:"ما در ایران هنوز با پیوندهای ارتباطی سنتی خود زندگی می کنیم.سنتی بودن به معنای عقب افتادن نیست بلکه ارتباط به معنای اخلاقی و ارتباط رو در رو با افراد مختلف است.به خاطر داشته باشید که نباید اخلاق انسانی را فدای روابط اینترنتی کنیم."
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد