درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:26   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8396صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1392 - 21:03
امروزه نمی توان بین برند سازی و روابط عمومی مرز کشید
امروزه برند و روابط عمومی آنچنان با هم ادغام شده اند که مرز کشیدن بین آنها دشوار می باشد.نمی توان در بحث نگاه اقتصادی از حوزه روابط عمومی دور شویم.نقش روابط عمومی و ارتباطات جذب افکار عمومی به بازار و یکپارچه سازی در برند است."
  

شهریار شفیعی:
امروزه نمی توان بین برند سازی و روابط عمومی مرز کشید


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا):متخصص بازاریابی و برند سازی با اشاره به این مطلب افزود:"امروزه برند و روابط عمومی آنچنان با هم ادغام شده اند که مرز کشیدن بین آنها  دشوار می باشد.نمی توان در بحث نگاه اقتصادی از حوزه روابط عمومی دور شویم.نقش روابط عمومی و ارتباطات جذب افکار عمومی به بازار و یکپارچه سازی در برند است."


وی افزود:"برندها فقط کیفی نیستند،بلکه موجوداتی هویتی هستند که بر پایه ارزش ها می باشند.برندها برای شما شخصیت و هویت ایجاد می کنند و شما به لحاظ احساسی با آنها ارتباط می گیرید.در این زمینه روابط عمومی ها نقش جدی را ایفا می کنند.برندسازی مانند روابط عممی عمل می کند زیرا هر دو به طور مستقیم کالای خود را ارایه نمی دهند."


" "شفیعی" با اشاره به روش ها نوین در عرصه برندسازی و روابط عمومی تصریح کرد:برخی از سازمان ها در مقابل روش های سنتی،رویکرد سازمانی را نوین نکرده اند بلکه روش و شیوه های ارتباطی را تغییر داده اند که مخاطب دخالتی در آن ندارد.اما در دیدگاه جدید مخاطب حق صحبت داردو شما با مخاطبی روبرو هسیتد که به همان میزان که دریافت دارد،بازخورد می دهد.در شیوه های جدید از فضای یکسویه به سمت فضای شبکه ای و دو سویه رفته ایم.."


متخصص بازار یابی و برند سازی گفت:"وقتی از برند صحبت می کنیم،تنها از یک کیفیت و محصول صحبت نمی کنیم بلکه از فرهنگ،ارزش و معنا صحبت می کنیم.اگر بخواهیم کیفیت را کانون توجه قرار دهیم،کیفیت درونی و بیرونی سازمان به صورت اورتودوکس می باشد که بخش بزرگ آن نماد گرایی است.برند بر پایه تعهد،قول و وعده است که باید به آن وعده ها عمل کرد."


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد