درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8396صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1392 - 20:27
امروزه نمی توان بین برند سازی و روابط عمومی مرز کشید
امروزه برند و روابط عمومی آنچنان با هم ادغام شده اند که مرز کشیدن بین آنها دشوار می باشد.نمی توان در بحث نگاه اقتصادی از حوزه روابط عمومی دور شویم.نقش روابط عمومی و ارتباطات جذب افکار عمومی به بازار و یکپارچه سازی در برند است."
  

شهریار شفیعی:
امروزه نمی توان بین برند سازی و روابط عمومی مرز کشید


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا):متخصص بازاریابی و برند سازی با اشاره به این مطلب افزود:"امروزه برند و روابط عمومی آنچنان با هم ادغام شده اند که مرز کشیدن بین آنها  دشوار می باشد.نمی توان در بحث نگاه اقتصادی از حوزه روابط عمومی دور شویم.نقش روابط عمومی و ارتباطات جذب افکار عمومی به بازار و یکپارچه سازی در برند است."


وی افزود:"برندها فقط کیفی نیستند،بلکه موجوداتی هویتی هستند که بر پایه ارزش ها می باشند.برندها برای شما شخصیت و هویت ایجاد می کنند و شما به لحاظ احساسی با آنها ارتباط می گیرید.در این زمینه روابط عمومی ها نقش جدی را ایفا می کنند.برندسازی مانند روابط عممی عمل می کند زیرا هر دو به طور مستقیم کالای خود را ارایه نمی دهند."


" "شفیعی" با اشاره به روش ها نوین در عرصه برندسازی و روابط عمومی تصریح کرد:برخی از سازمان ها در مقابل روش های سنتی،رویکرد سازمانی را نوین نکرده اند بلکه روش و شیوه های ارتباطی را تغییر داده اند که مخاطب دخالتی در آن ندارد.اما در دیدگاه جدید مخاطب حق صحبت داردو شما با مخاطبی روبرو هسیتد که به همان میزان که دریافت دارد،بازخورد می دهد.در شیوه های جدید از فضای یکسویه به سمت فضای شبکه ای و دو سویه رفته ایم.."


متخصص بازار یابی و برند سازی گفت:"وقتی از برند صحبت می کنیم،تنها از یک کیفیت و محصول صحبت نمی کنیم بلکه از فرهنگ،ارزش و معنا صحبت می کنیم.اگر بخواهیم کیفیت را کانون توجه قرار دهیم،کیفیت درونی و بیرونی سازمان به صورت اورتودوکس می باشد که بخش بزرگ آن نماد گرایی است.برند بر پایه تعهد،قول و وعده است که باید به آن وعده ها عمل کرد."


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد