درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8396صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1392 - 20:27
امروزه نمی توان بین برند سازی و روابط عمومی مرز کشید
امروزه برند و روابط عمومی آنچنان با هم ادغام شده اند که مرز کشیدن بین آنها دشوار می باشد.نمی توان در بحث نگاه اقتصادی از حوزه روابط عمومی دور شویم.نقش روابط عمومی و ارتباطات جذب افکار عمومی به بازار و یکپارچه سازی در برند است."
  

شهریار شفیعی:
امروزه نمی توان بین برند سازی و روابط عمومی مرز کشید


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا):متخصص بازاریابی و برند سازی با اشاره به این مطلب افزود:"امروزه برند و روابط عمومی آنچنان با هم ادغام شده اند که مرز کشیدن بین آنها  دشوار می باشد.نمی توان در بحث نگاه اقتصادی از حوزه روابط عمومی دور شویم.نقش روابط عمومی و ارتباطات جذب افکار عمومی به بازار و یکپارچه سازی در برند است."


وی افزود:"برندها فقط کیفی نیستند،بلکه موجوداتی هویتی هستند که بر پایه ارزش ها می باشند.برندها برای شما شخصیت و هویت ایجاد می کنند و شما به لحاظ احساسی با آنها ارتباط می گیرید.در این زمینه روابط عمومی ها نقش جدی را ایفا می کنند.برندسازی مانند روابط عممی عمل می کند زیرا هر دو به طور مستقیم کالای خود را ارایه نمی دهند."


" "شفیعی" با اشاره به روش ها نوین در عرصه برندسازی و روابط عمومی تصریح کرد:برخی از سازمان ها در مقابل روش های سنتی،رویکرد سازمانی را نوین نکرده اند بلکه روش و شیوه های ارتباطی را تغییر داده اند که مخاطب دخالتی در آن ندارد.اما در دیدگاه جدید مخاطب حق صحبت داردو شما با مخاطبی روبرو هسیتد که به همان میزان که دریافت دارد،بازخورد می دهد.در شیوه های جدید از فضای یکسویه به سمت فضای شبکه ای و دو سویه رفته ایم.."


متخصص بازار یابی و برند سازی گفت:"وقتی از برند صحبت می کنیم،تنها از یک کیفیت و محصول صحبت نمی کنیم بلکه از فرهنگ،ارزش و معنا صحبت می کنیم.اگر بخواهیم کیفیت را کانون توجه قرار دهیم،کیفیت درونی و بیرونی سازمان به صورت اورتودوکس می باشد که بخش بزرگ آن نماد گرایی است.برند بر پایه تعهد،قول و وعده است که باید به آن وعده ها عمل کرد."


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد