درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8367صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 22 دی 1392 - 19:44
کم کاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در گردهمایی های بین المللی
هر ساله در کشور کنفرانس ها، سمپوزیوم ها، نمایشگاه ها و گردهمایی های بین المللی زیادی برگزار می شوند که هزینه های زیادی در سطح ملی و بین المللی برای افزایش مشارکت افراد در آنها انجام می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر ساله در کشور کنفرانس ها، سمپوزیوم ها، نمایشگاه ها و گردهمایی های بین المللی زیادی برگزار می شوند که هزینه های زیادی در سطح ملی و بین المللی برای افزایش مشارکت افراد در آنها انجام می شود.


در تمام این برنامه ها تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ های اطلاع رسانی توسط واحد روابط عمومی تهیه می شود که از طریق کانال های اطلاع رسانی و پخش در کشور و حتی خارج از کشور پخش می شود.
اما نکته ای که در تمامی این اطلاع رسانی ها فراموش می شود، نمایش جاذبه های طبیعی و گردشگری کشور است. که موضوعی بسیار با اهمیت به شمار می رود.


متاسفانه امروزه در کشور ما بحث گردشگری تنها به یک سازمان محدود شده است و نهادهای دیگر از ارزش افزوده این حوزه غافل مانده اند. در حالی که ما می توانم ضمن برنامه های تبلیغاتی خودمان در گردهمایی ها و نمایشگاه های بین المللی با ارائه تصویری مطلوب از ایران که با سنت ها و آداب و رسوم و موسیقی محلی ما همراه است، دیگران را به فرهنگ غنی خود جذب کرده و ضمن ساخت تصویری مناسب از کشور در اذهان عمومی در سطح بین الملل، از فواید مالی این اقدام بهره مند شویم.


در ایالات متحده امریکا، یک نهاد مخصوص برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند «ایالات متحده امریکا» وجود دارد که هزینه های هنگفتی بابت این نهاد پرداخت می شود. آیا امریکا این هزینه را فقط به دلیل قدرت نمایی انجام می دهد؟


نتایج آمارها نشان می دهد که ایالات متحده امریکا چندین برابر این مبلغ میلیونی از راه توریسم درآمدزایی و ایجاد اشتغال می کند. اما سوال اینجاست که آیا ما نیز در این راستا اقدامی انجام داده ایم؟
در واقع روابط عمومی ها نه تنها در مراسم خود در سطح بین الملل، بلکه در مناسباتی که با سایر سازمان ها و ارگان های بین المللی دارند، باید بخشی از هزینه های خود را صرف نمایش جاذبه های گردشگری در کشور کنند، اما این مساله کمتر مورد توجه واقع شده است.


اگر مردم دنیا به اندازه کافی از فرهنگ و تمدن ایرانی با ورود به ایران و مشاهده فیلم ها، کلیپ ها و تیزرها آگاهی می داشتند، اثرگزاری بر افکار عمومی بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران روند کندتر و سخت تری را برای دشمنان ما به وجود می آورد.


و در این مصاف نمی توانیم همه بار مسئولیت را بر عهده برگزار کنندگان این گرهمایی ها بیاندازیم، چراکه طبیعی است که بعد از کیفیت ارائه محتوا، مدیران این گردهمایی های بین المللی به صرفه اقتصادی آن بیاندیشند، بنابراین نهاد مسئول در این زمینه که سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری  است باید با  ارائه تسهیلات و طرح های تشویقی به نهادهای برگزار کننده و همکاری صدا و سیما برای پخش این کلیپ ها در شبکه های پخش جهانی، راه را برای ترویج گردشگری بین المللی به ایران هموار کند.

 


 
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد