درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 10:28   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8311صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 15 دی 1392 - 13:26
روابط عمومی استراتژیک می تواند به تقویت سئو منجر شود
سئو نهایتا به بلوغ خود رسیده است. دیگر این علم در مورد ترفندها، بازی ها و کلاه های سفید و سیاه نیست. سئو اکنون درباره استراتژی های گسترده کسب و کار حاوی برنامه ریزی و زمان دقیق برای اجرا است. این علم درباره رویکردهای روابط عمومی و بازاریابی محتوای شماست. این علم همچنین برای کابران با تجربه و افرادی که محتوایی را تولید می کنند و می خواهند آن را به اشتراک بگذارند به کار می رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ویکتوریا هارس، مترجم: عادل میرشاهی- سئو نهایتا به بلوغ خود رسیده است. دیگر این علم در مورد ترفندها، بازی ها و کلاه های سفید و سیاه نیست. سئو اکنون درباره استراتژی های گسترده کسب و کار حاوی برنامه ریزی و زمان دقیق برای اجرا است. این علم درباره رویکردهای روابط عمومی و بازاریابی محتوای شماست. این علم همچنین برای کابران با تجربه و افرادی که محتوایی را تولید می کنند و می خواهند آن را به اشتراک بگذارند به کار می رود.


من اخیرا در کنفرانس  DFWSEM که در دالاس برگزار شد شرکت کردم، و آنچه در پایان روز به وضوح به چشم می آمد این بود که استراتژی های عاقلانه روابط عمومی می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت داشته باشد.


ویل رینولدز، سخنران این کنفرانس گفت: «با روابط عمومی دوست شوید.» و افزود: «از تاثیرگزاران روابط عمومی تبعیت کنید و کلمات کلیدی را که برای آنها مهم است، هدف قرار دهید.»
کسب شناخت از برند و درک مشتاقانه از اثرگزاران برند می تواند در تلاش های بهینه سازی برای موتورهای جستجو اثر گذار باشد و این حوزه ای از تخصص متخصصان روابط عمومی به شمار می رود.
دیگر هیچ کیسه ای از حقه های سئو وجود ندارد. اکثر موتورهای جستجو از قبیل گوگل و بینگ  به محتوایی که مملو از کلمات کلیدی و بهینه سازی شده و دارای متن های مخفی باشد علاقه ای ندارند.
برندسازی استراتژیک و تعامل با اثرگزاران در دراز مدت نتیجه خودش را خواهد داد. این نتیجه با دریافت لینک ها و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی که سیگنال های محکمی به موتورهای جستجو ارسال می کنند، دریافت می شود.


محتوای زمانمند و مرتبط از قبیل پست ها در شبکه های اجتماعی، یادداشت های وبلاگی، چند رسانه ای و گزارش های خبری که به خوبی تنظیم شده باشند، می توانند مخاطبان زیادی را جذب و به تعامل وادار کنند.


جان دوهرتی تصریح کرد: «محتوا را برای آنها بیاورید، به آنها آموزش دهید، آنگاه آنها را بعد از هر گفتگو به تعامل وادارید. و سعی کنید که همه این کارها را با هم انجام دهید.»


فقط به خاطر داشته باشید که تا اندازه ای که می توانید به اشتراک گذاری محتوای خودتان را برای مخاطبان آسان کنید. دوئن فورستر از بینگ گفت: «سیگنال های اجتماعی سیگنال هایی حرفه ای برای موتورهای جستجو هستند.» وی افزود: « همواره مواردی که رسانه ها پوشش داده شده اند را یادآوری کنید. این کار می تواند سبب شود که لینک هایی قوی دریافت کرده و کیفیت ترافیک سایت شما یا صفحه محصولاتتان بالا رود. همچنین بر گرفتن BUZZ برای برندتان تمرکز کنید و سعی کنید آن را هرچه بیشتر دریافت کنید.»
سین جکسون گفت: «سئو پی آر مانند بازاریابی محتوا عمل می کند.» وی افزود: «نام تان را همواره در آنجا قرار دهید!»
برای جمع بندی برخی از اقدامات عملی که برای بهبود سئو (به جز سه موردی که از دوان فوستر به آن پرداختیم) توصیه می شود:
·        کیفیت مطالب و محتوا: محتوایی با کیفیت برای خود تدارک ببینید تا بتوانید سهم بیشتری را از ترافیک موجود دریافت کنید.


·        تجربه کاربری (تک): شرایطی را برای کاربر خود فراهم کنید که بهترین تجربه را از سایت شما داشته باشد. این کار نه تنها برای موتورهای جستجو قابل ارزیابی است و شما برای آن نمره دریافت می کنید، بلکه بازدید کنندگان خودشان برای این تجربه بارها به سایت شما سر می زنند. در نهایت می توان گفت این کار یک سیگنال به حساب می آید.
·        رسانه های اجتماعی: محتوای مفید و قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید تا برای توییت شدن و به اشتراک گذاری در سایت رسانه های اجتماعی، الهام بخش باشد. این کار باعث می شود که سیگنال هایی قوی به موتورهای جستجو بفرستید.


·        برندسازی: آگاهی و اقتدار برند ایجاد کنید.
·        قابلیت کشف: محتوایی بنویسید که مردم بتوانند آن را پیدا کنند. از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید و مطمئن شوید که محتوا را در جاهایی منتشر می کنید که مردم در آنجا به دنبال آن می گردند.
·        به اشتراک گذاری: به اشتراک گذاری محتوای خودتان را فوق العاده آسان کنید. این کار هم بر سئو و بر ترافیک اثر می گذارد.
·        چینش رسانه ای: رسانه ها می توانند فواید زیادی برای دریافت ترافیک و لینک های با کیفیت داشته باشند.


همه موارد فوق می توانند متخصصان سئو پی آر شما را درگیر کنند. مطمئن باشید، سئو هنوز یک بازی با سر دراز است که نیازمند برنامه ریزی استراتژیک می باشد. دیگر نمی توان کلاه برداری های سریع استفاده کرد، اما اگر از خود گذشتگی کنید می توانید:
1.       برندسازی را برای برندتان به انجام رسانید
2.       مخاطبان خود را پیدا کنید.
3.       محتوای مفیدی را به آنها ارائه  دهید.
4.      محتوایی که آنها بتوانند به اشتراک بگذارند.


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/strategic-pr-can-lead-strong-seo-0712328#!roANm
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد