درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8285صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 13 دی 1392 - 08:42
آیا شما باید از گزارش های رسانه ای استفاده کنید؟
بسیاری از کارگزاران روابط عمومی از گزارش های رسانی ای به طور خودکار برای تقریبا همه پوشش خبری هایشان استفاده می کنند. جدای هر چیز دیگری، این کار به آنها چیزی می دهد که بتوانند به طور محسوس به مدیر نشان دهند و بدر بخش رسانه وبسایتشان ذخیره کنند. و آنها می توانند همیشه گزارشی را به پی آر نیوزوایر ارسال کرده و برای بسیاری از رسانه های خبری به ویژه سایت های خبری اینترنتی پخش کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کیم هریسون- بسیاری از کارگزاران روابط عمومی از گزارش های رسانی ای به طور خودکار برای تقریبا همه پوشش خبری هایشان استفاده می کنند. جدای هر چیز دیگری، این کار به آنها چیزی می دهد که بتوانند به طور محسوس به مدیر نشان دهند و بدر بخش رسانه وبسایتشان ذخیره کنند. و آنها می توانند همیشه گزارشی را به پی آر نیوزوایر ارسال کرده و برای بسیاری از رسانه های خبری به ویژه سایت های خبری اینترنتی پخش کنند.


اما برخی از بهترین متخصصان رسانه ای از گزارش های رسانه ای زیاد استفاده نمی کنند. در حقیقت، برخی متخصصان روابط عمومی از گزارش های رسانه ای به طور کل پرهیز می کنند. کارگزار فیستی نیویورک، بی. ال. اوکمن می گوید: «گزارش های خبری وقت هدر دادن است.» یکی از کهنه کارهای روابط رسانه ای که 20 سال است در یکی از سخت ترین محیط های روابط عمومی جهان کار می کند، او برای مدت 10 سال است هیج نامه ای را به طور سنتی برای Pitch کردن روزنامه نگاران ارسال نکرده است. او به جای نامه نگاری سنتی برای Pitch کردن احتمالا از پیک، فکس و یا ایمیل اقدام می کند.


اکمن توصیه می کند که با دلیلتان برای نوشتن آغاز کنید؛ آن را در پاراگراف های میانی نامه مخفی نکنید. به آسانی بگویید، «من این نامه را می نویسم که داستانی را به شما پیشنهاد کنم....» یا «من دوست دارم مصاحبه ای را با فلانی به شما پیشنهاد کنم.» آنگاه بحث خود را در دو پاراگراف توضیح دهید. توضیح دهید که چرا مشتری یا مدیرعامل شما شخص خوبی برای مصاحبه است، چرا ایده شما با مسائل و رویدادهای کنونی مرتبط است، چرا که آن موضوعی مورد علاقه جمع کثیری از مخاطبان رسانه ها است و غیره.


اکمن می گوید که در این مصاف زمان عنصر حیاتی است. شانس شما وقتی افزایش می یابد که شما می گویید: «این یک بحث داغ است و من یک منبع عالی برای آن سراغ دارم.» کار متقاعد کردن شما تنها زمانی امکان این را پیدا می کند که تبدیل به یک مقاله شود که سبب شود افراد زیادی بر روی آن متوقف شده و آن را بخوانند و یا بشنوند. از تبلیغات استفاده نکنید؛ رسانه می تواند فورا بوی آن را استشمام کند و این باعث می شود که تمام تلاش های شما از بین برود. موضوعاتی را که مشتری یا متخصص شما می تواند در مورد آنها صحبت کند را در یک فهرست به شکل گلوله ای آماده کنید.


و سرانجام Pitch خود را در نامه ای با حداکثر 350 کلمه در یک سوی کاغذ محدود کنید. همچنان که مارک تواین می گوید: «اگر وقت بیشتری می داشتم، کمتر می نوشتم.» پیش نویس خود را با وسواس تهیه کنید. آن را سخت ویرایش کنید. و دوباره آن را ویرایش کنید. به هر واژه نگاه کنید. اگر شما گزارشگر با اولین pitch با شما تماس بگیرد، محتوای خود را مختصر ارائه دهید، آنگاه این احتمال وجود دارد که شما را برای دریافت اطلاعات بیشتر دعوت کنند. و آنگاه شما می توانید تعداد بیشتری سوال و محتوا برای آنها ارسال کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)

منبع: http://www.cuttingedgepr.com/articles/mediarel_media_releases.asp
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد