درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8059صفحه نخست » شنبه، 30 آذر 1392 - 04:54
برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات
دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته با مشارکت افزون بر 220 شرکت داخلی روز پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد .
  



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این نمایشگاه شرکتها و یا نمایندگان آنها در ایران از کشورهای چین ، ژاپن ، هند ، اسپانیا ، آلمان ، کانادا ، آفریقای جنوبی و ترکیه مشارکت دارند .

شرکت های ایرانی و خارجی در نمایشگاه مذکور تازه ترین تجهیزات ، تولیدات و شیوه های نوین ارایه خدمات را به نمایش گذاشته اند .

پیش از این سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد : میزان کل هزینه های تبلیغات و بازاریابی (در همه اشکال آن) در دنیا در سال 2009 میلادی حدود 702.2 میلیارد دلار برآورد شده که 6.6 درصد نسبت به سال 2008 میلادی کمتر است.

گفته می شود ، رکود اقتصادی بین المللی در کاهش این هزینه ها تأثیر بسزایی داشته است و برای سال 2010 میلادی نیز تحقق رقم 665.7 میلیارد دلار مورد انتظار بود که 5.2 درصد نسبت به 2009 کمتر بود .

مؤسسه business wire در سال 2009 میلادی هزینه های تبلیغ (در تلویزیون، مطبوعات، رادیو، شبکه های ماهواره ای، سینما، پوستر، میدان های ورزشی، تلفن های همراه، بازی های تصویری، اینترنت و...) را 125.3 میلیارد دلار ذکر کرد که 12.3 درصد کمتر از 2008 میلادی بود.

در این نمایشگاه تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی به عنوان یکی از اهداف ذکز شده و در عین حال نسبت به معرفی بازارهای جدید صادراتی، شیوه های حفظ این بازارها ، حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در میان افراد جامعه و بنگاه های اقتصادی مورد تاکید قرار دارد .

همچنین آشنایی با فنون بازاریابی و پیشبرد فروش ، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی برای موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی به عنوان دیگر اهداف این نمایشگاه است .

علاوه براین برقراری ارتباط نزدیک میان ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات ، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی نیز از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه محسوب می شود .

سالهای 2009- 2008 در 10 رشته مهم صنعتی و تجاری در دنیا که شامل صنایع خودرو سازی، مخابرات، بانکها، بیمه ها و نهادهای مالی، فروشگاه های زنجیره ای، کارخانه های داروسازی، هتلداران، تولیدکنندگان مواد غذایی وغیره می شود ،بیشترین 79.2 میلیارد دلار وکمترین 70.7 میلیارد دلار صرف تبلیغات کرده اند.

آمارها گواهی می دهد که بالاترین هزینه های تبلیغات در دنیا به شرکتهای خودرو سازی و مخابرات (ارتباطات راه دور، تلفنهای همراه و غیره ) اختصاص دارد.

سال 2008 میزان هزینه های تبلیغ برای فروش خودرو در دنیا 14.3 میلیارد دلار و ابزارهای ارتباطی راه دور حدود 8.5 میلیارد دلار ذکر شد .

از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی بانک ها و نهادهای مالی در دنیا سالانه بیش از 9.5 میلیارد دلار برآورد می شود.

همایش مبانی تحقیقات بازاریابی ، سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش از برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته است.

این نمایشگاه تا یکم دیماه از ساعت 9 تا 16 پذیرای متخصصان و عموم علاقه مندان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.

 

منبع: پیمانه

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد