درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8038صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 29 آذر 1392 - 13:14
آیین رونمایی از مجموعه 6 جلدی 230 سال تبلیغات بازرگانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیین رونمایی از مجموعه 6 جلدی 230 سال تبلیغات بازرگانی نوشته محسن میرزایی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خانه هنرمندان برگزار شد.
  

01 Seda MelatWwW.KamYab.IR  به بهانه درگذشت صاحب یک صدای مشهور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیین رونمایی از مجموعه 6 جلدی 230 سال تبلیغات بازرگانی نوشته محسن میرزایی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خانه هنرمندان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، این آیین عصر روز جمعه، در خانه هنرمندان برگزار شد و جمع بسیاری از نمایندگان رسانه‌ها، استادان ارتباطات و هنرمندان مانند دکتر علی‌اکبر فرهنگی، حسن نمک‌دوست، یونس شکرخواه، جواد مجابی، داود رشیدی، عمید نائینی، ابراهیم حقیقی و کامران کاتوزیان حضور داشتند.


مجموعه 6 جلدی 230 سال تبلیغات بازرگانی در رسانه‌های مکتوب فارسی زبان، تاریخچه‌ای از تبلیغات در رسانه‌های مکتوب فارسی زبان را در یک دوره 230 ساله تا دهه 50 خورشیدی ارائه می‌ کند.
نویسنده بیش از 55 سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغات و مطبوعات دارد و برای تألیف این اثر بیش از 8 سال تلاش کرده است.


 بنا بر همین گزارش در این آیین از تندیس آرش کمانگیر رونمایی شد و به تعدادی از پیشکسوتان تبلیغات نیز تندیس‌هایی به رسم یادبود اهدا شد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد