درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7994صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 آذر 1392 - 09:02
همایش خادمین فرهنگی و مدیران روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی برگزار شد
اولین همایش خادمین فرهنگی و مدیران روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، در مشهد مقدس برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جعفر دهنوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در افتتاحیه این همایش اظهار داشت: جایگاه خادمین فرهنگی و مدیران روابط عمومی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: یکی از وظایف مسئولین فرهنگی و روابط عمومی، خودسنجی و خود ارزیابی بوده و اینکه چگونه بتوانند با افراد جامعه ارتباط داشته باشند و در این مسیر ظرفیت ها و فرصت های بسیار خوبی وجود دارد که می توان با پیگیری و بسترسازی تعاملی سازنده، این ظرفیت ها را به منصه ظهور رساند.

وی ادامه داد: رفتار و گفتار خادمین فرهنگی و مدیران روابط عمومی بسیار مهم بوده و فعالان این عرصه می بایست با آگاهی کامل از وظایف، در مسیر نهادینه نمودن این فرهنگ گام بردارند.

در ادامه؛ اکبر صابری فرد، عضو مجمع خیرین ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی اظهار داشت: فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ تکریم اهل بیت (ع)، یکی از وظایف مهم خادمین فرهنگی بوده و مدیران روابط عمومی، مهمترین افراد برای جذب کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات می باشند.

وی با اشاره به حدیث ثقلین و تاریخ اسلامی افزود: دشمنان از ابتدا اهل بیت (ع) را در تنگنا قرار دادند تا بتوانند به منافع خود دست یابند، زیرا اهل بیت (ع) به عنوان مفسران حقیقی قران کریم، به دنبال گسترش مبانی قران کریم و افکار پیامبر اکرم (ص) بودند و این امر با منافع برخی از حاکمان در تناقض بود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: در تفکر دینی، مرز جغرافیایی معنایی ندارد بلکه مرز ما اسلام است.

در ادامه، علیرضا قهرمان؛ مدیرروابط عمومی ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با تأکید بر جایگاه روابط عمومی در ترویج فرهنگ تکریم اهل بیت (ع) اظهار داشت: امیدواریم با تلاش خادمین فرهنگی و مدیران روابط عمومی ظرفیت هایی که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات ایجاد شده در زمینه های مختلف ظهور و بروز یابد.

 

منبع: شبستان

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد