درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7984صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 آذر 1392 - 09:36
کاظمی‌دینان از نگارش «نقش مدیریت در روابط عمومی» خبر داد
غلامرضا کاظمی‌دینان از نگارش کتاب «نقش مدیریت در روابط عمومی» خبر داد و گفت: این کتاب اثری مکمل در حوزه روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاظمی‌دینان اظهار کرد: یکی از مشکلات فعالان روابط عمومی در کشور ما ناآگاهی مدیران از فعالیت آن‌ها و بی‌توجهی به جایگاه مدیران و کارکنان این حوزه است.

وی افزود: در این کتاب تلاش می‌کنم نقش مدیریت در موفقیت‌ کارگزاران روابط عمومی و بهبود عملکرد آن‌ها را به صورت موردی و در قالب مثال‌های مختلف بررسی کنم.

کاظمی‌دینان با اشاره به لزوم آگاهی مدیران از حوزه روابط عمومی، عنوان کرد: اگر مدیران به حوزه روابط عمومی اهمیت داده، برای کار به آن‌ها فضا بدهند، فعالیت آن‌ها را قبول داشته باشند و جایگاه روابط عمومی‌ها را بپذیرند، این واحدها می‌توانند اثری ویژه‌ در سازمان و مجموعه خود داشته باشند.

وی اهمیت مدیران به بخش روابط عمومی را موجب بهتر شدن کارایی آن‌ها دانست و افزود: در این کتاب مباحثی مطرح شده تا مدیران با مطالعه آن‌ها بتوانند به کارهای خود عمل کنند و به آن‌ها یاد می‌دهد که چه نگاهی به روابط عمومی داشته باشند و چگونه مبانی کار آن‌ها را بپذیرند.

کاظمی‌دینان یادآور شد: در این کتاب می‌خوانیم مدیری که روابط عمومی را قبول نداشته باشد دچار آسیب می‌شود و به هدف خود در کارهای اجرایی نمی‌رسد و اگر دست پیدا کند راه بسیار طولانی در پیش خواهد داشت.

وی با بیان این‌که مباحث کتاب عمومی و در عین حال تخصصی و کاربردی است، گفت: در تلاشم سرفصل‌‌هایی برای کتاب تدوین کنم که دانشجویان رشته روابط‌عمومی نیز بتوانند از مباحث آن استفاده کنند. 

کاظمی‌دینان همچنین به نقش مغفول روابط عمومی در بسیاری از ادارات و موسسه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد:‌ تنها افرادی که می‌توانند نقش روابط عمومی‌ها را در کشور احیا و بازسازی کنند، مدیران آن مجموعه هستند و به دلیل این اعتقاد، نگارش کتاب را در این حوزه آغاز کردم.

به گفته وی، نگارش دو سوم مباحث این کتاب به پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود اردیبهشت‌ماه سال آینده و همزمان با هفته روابط عمومی توسط انتشارات هفت نقشه به بازار کتاب راه پیدا کند.

 

منبع: ایبنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد