درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7956صفحه نخست » دوشنبه، 25 آذر 1392 - 03:08
گزارش نشست علمی- پژوهشی « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و رسانه ملّی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت هفته پژوهش، نشست علمی - پژوهشی« حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و رسانه ملّی» یکشنبه بیست وچهارم آذرماه با حضور دکتر طارمی، قائم مقام مرکز تحقیقات، دکتر گودرزی، رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی، مدیران، پژوهشگران و برنامه‌سازان حوزه‌های مختلف‌رسانه در تالار پژوهش مرکز تحقیقات برگزارشد.  
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت هفته پژوهش، نشست علمی - پژوهشی« حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و رسانه ملّی» یکشنبه بیست وچهارم آذرماه با حضور دکتر طارمی، قائم مقام مرکز تحقیقات، دکتر گودرزی، رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی، مدیران، پژوهشگران و برنامه‌سازان حوزه‌های مختلف‌رسانه در تالار پژوهش مرکز تحقیقات برگزارشد.  


     در این نشست، دکتر حسین گودرزی، رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی، با بیان اینکه 4 راهبرد اصلی مرکز پژوهش‌های اسلامی، پژوهش‌محوری، رسانه‌‌محوری، سفارش محوری و روزآمدی و پاسخگویی به نیازهای رسانه در همه زمینه‌هاست، گفت: این مرکز درخصوص تولیدات پژوهشی مرتبط با موضوع سال، بسته کامل مورد نیاز برنامه‌سازان را در ده محور تولید می‌کند و با بهره‌گیری  از پژوهشگران با تجربه ، پس از انتشار در ماه‌های آغازین هرسال، در اختیار برنامه‌ریزان و برنامه‌‌سازان رسانه ملّی قرار می‌دهد.  


درخصوص شعار امسال نیز، این بسته پژوهشی با عنوان‌های : مفاهیم و دیدگاه‌های نظری در حوزه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ الزامات و نقش رسانه ملّی در تحقّق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ آشنایی با کارشناسان سیاسی و اقتصادی؛‌پیام‌های کوتاه و زیرنویس‌های تلویزیونی ویژه سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ راهبردها و سیاست‌های رسانه ملّی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری؛ منبع‌شناسی موضوعی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛  ایده‌های برنامه‌سازی در موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از منظر آیات و روایات و حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در شعر فارسی انتشار یافت  و در سی و یکمین افق رسانه ملّی در اردبیهشت ‌ماه امسال رونمایی شد.   


    علی‌اصغر ترکاشوند، پژوهشگر اداره کل آموزش و پژوهش سیما، ضمن ارائه مقاله «بایسته‌های سیما در حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، با اشاره به توفیق رسانه در انجام رسالت رسانه‌ای خود برای تحقّق حماسه ملّی امسال، گفت: رسانه ملی به‌ عنوان ابزاری فراگیر و تأثیرگذار می‌تواند با پرهیز از شعارزدگی و با ارایه اطّلاعات صحیح و دقیق، زمینه‌ساز رشد سیاسی مردم و مشارکت هدفمند آنها در این عرصه باشد. همچنان که می‌تواند با تبیین ضرورت‌های توسعه اقتصادی و تأثیر متقابل اقتصاد با سایر بخش‌ها، مردم و مسئولان را با پیامدهای اقتصادی تصمیمات و اقدامات غیر اقتصادی آشنا سازد و نگاه غیر کارشناسی به مسائل را مورد نقادی قرار دهد.


    خانم مریم سمردپی، پژوهشگر اداره کل پژوهش‌های معاونت سیاسی نیز با ارائه مقاله «سیاست‌های تبلیغاتی و محورهای برنامه‌سازی رسانه ملّی ویژه شعار سال1392»، ضمن اشاره به بهره‌گیری از محصولات حوزه‌های پژوهشی در برنامه‌سازی ویژه عنوان سال، گفت: رسانه باید با هوشیاری، دو بعد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را توامان تبیین کند و از بخشی¬نگری به هر یک از این دو مقوله پرهیز کند. تبیین مفهوم مقاومت ملی مردم،‌ تبیین نوع و ماهیت فتنه‌های جدید و لزوم آگاهی¬بخشی درباره آنها، تبیین تجربه بهره¬برداری از فرصت¬های ایجاد شده ناشی از تحریم¬های اقتصادی کشورهای غربی از جمله خودکفایی ، افزایش تولیدات داخلی و افزایش صادرات محصولات داخلی و غیرنفتی، کاهش واردات و ...در برنامه‌های رسانه ملّی، بخشی از سیاست‌های تبلیغاتی و محورهای برنامه‌‌سازی رسانه‌ای بوده است.


درادامه این نشست آقای علی عنایتی، مدیر گروه حقوق و رسانه اداره کل مطالعات رسانه مرکز تحقیقات، درخصوص «زمینه‌های شکل‌گیری حماسه 24 خردادماه 1392» گفت: پدیده انتخابات و رفتار رأی‌دهی و کنش انتخاباتی مردم، زمینه‌ها، ویژگی ها و پیامدهای گوناگونی دارد که نیازمند مطالعه نظام‌مند و مستمر است. با توجّه به اهمّیّت مشارکت سیاسی در ایران و بررسی های انجام شده درخصوص دلایل مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، مهم‌ترین دلایل مشارکت مردم در انتخابات 24 خردادماه سال‌جاری را می‌توان در چهار عامل مواضع و سخنان مقام معظّم رهبری، نقش رسانه‌ها ( با تأکید بر رسانه ملّی)، تعدّد نامزدهای ریاست جمهوری و دیدگاه‌های مختلف ایشان ‌و در نهایت، طرح پرسش‌های جدّی و کنشگری انتخابات نخبگان مورد توجّه قرار داد.


   دکتر بیژن عبدی، مدیرگروه اقتصاد و رسانه اداره کل مطالعات رسانه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز تحقیقات درخصوص عنوان امسال اظهار داشت:  با توجّه به تأکید مقام معظّم رهبری بر حماسه ملّی در زمینه اقتصادی و سیاسی، انتشار 54 گزارش پژوهشی با محوریّت مسائل اقتصادی، 12 گزارش پژوهشی با محوریّت مسائل سیاسی، 9 پژوهش راهبردی در حوزه سیاسی، 89 نظرسنجی در حوزه انتخابات، 23 بولتن روزنه، 10 گزارش تحلیل کمّی انتخابات از شبکه‌های ماهواره‌ای و اختصاص مقالات فصلنامه‌های انتخابات، ماهواره و سبک زندگی به عنوان‌های مرتبط با موضوع سال، عملکرد مرکز تحقیقات را تشکیل می‌دهد.
این نشست با قدردانی از صاحبان مقالات برتر پایان یافت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد