درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 14:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7925صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 24 آذر 1392 - 04:52
نجات 200 تن از حریق سینما ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این‌که «ساعت وقوع حریق با زمان نمایش فیلم در این سینما تداخل داشت» گفت: گروهی از آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز 200 تن از تماشاگران حاضر در سالن نمایش را نجات داده و به فضای باز منتقل کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این‌که «ساعت وقوع حریق با زمان نمایش فیلم در این سینما تداخل داشت» گفت: گروهی از آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز 200 تن از تماشاگران حاضر در سالن نمایش را نجات داده و به فضای باز منتقل کردند.

در پی وقوع حریق در سینما ایران، آتش‌نشانان 200 تن از تماشاگران فیلم را نجات دادند.


سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: به دنبال اعلام وقوع حریق در سینما ایران به آدرس خیابان شریعتی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با توجه به اهمیت موضوع آتش‌نشانان 5 ایستگاه را به همراه دو گروه نجات، دو دستگاه خودروی تجهیزات تنفسی و یک دستگاه نردبام به محل حادثه اعزام کردند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت سقف تاسیسات سینما ایران در طبقه سوم به مساحت 500 متر مربع رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این‌که «ساعت وقوع حریق با زمان نمایش فیلم در این سینما تداخل داشت» گفت: گروهی از آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز 200 تن از تماشاگران حاضر در سالن نمایش را نجات داده و به فضای باز منتقل کردند.

ملکی با بیان این‌که «2 ایستگاه آتش‌نشانی نیز مسوولیت پشتیبانی این حادثه را برعهده داشت» خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی از چند جهت اطفای حریق را آغاز کرده و در حالی که هر لحظه سرایت آتش به سالن‌های نمایش و دیگر قسمت‌های سینما داشت، آن را مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات امینی شهرداری تهران درباره آسیب‌دیدگان این حریق نیز گفت: به هیچ یک از افراد در جریان این حریق آسیبی وارد نشد و تنها یکی از آتش‌نشانان حین عملیات از قسمت گردن دچار آسیب‌دیدگی شد.

ملکی با بیان این‌که «خسارتی به سالن‌های نمایش وارد نشده است» گفت: تنها در سالن نمایش این سینما دود انباشت شده بود که آتش‌نشانان با دستگاه‌های تخلیه دود آن را خارج کردند.

وی با بیان این‌که «علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است» تصریح کرد: آتش‌نشانان در ساعت 19:30 به عملیات خود در این محل پایان دادند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد