درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7887صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 23 آذر 1392 - 07:04
ترویج مصرف کالای داخلی اولویت روابط‌ عمومی‌ها
نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان‌های استانی و تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت فرصتی بود تا مهندس محمدرضا نعمت‌زاده و مهندس غلامرضا شافعی،‌ ترویج مصرف کالای داخلی را یکی از اولویت‌های روابط عمومی اعلام کرده و بر به‌روزرسانی و مدرن شدن روابط‌ عمومی‌ها تاکید کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این نشست وزیر صنعت‌، معدن و تجارت با تاکید بر رعایت اصل صداقت در بیان انتقادها، گفت: وظیفه انتقال انتقادها به مدیران برعهده روابط عمومی‌هاست‌.
نعمت‌زاده با تاکید بر نقش ویژه روابط عمومی در انتقال اطلاعات و انتقادهای سازنده به مسئولان، افزود‌: باید کاری کنید که فضا، فضای تقویت تولید داخلی و مصرف محصولات و کالای داخلی باشد، چراکه در این فضا صنعتگران برای سرمایه‌گذاری رغبت پیدا می‌کنند‌.وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی‌ها باید در فضای رقابتی وارد شوند تا هیچ کالای غیرایرانی و غیراستاندارد ایرانی تبلیغ نشود‌.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شکل‌گیری روابط عمومی سایبری، گفت: باید روابط عمومی‌ها به سمت مدرن کردن و سایبری کردن پیش بروند‌. نعمت‌زاده همراه کردن الگوهای فرهنگی و اجتماعی با طرح‌های صنعتی را ایده خوبی دانست که باید در مناطق کمتر توسعه‌یافته اجرایی شود و همچنین تصریح کرد: آمارگیری از فعالیت‌های صنعتی و تجاری باید مورد توجه قرار گیرد و در همین حال باید ارتباط مرکز آمارگیری در وزارتخانه با سازمان‌های استانی دوسویه باشد و جمع‌بندی نتایج به سازمان‌های استانی ارائه شود. رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این نشست با تاکید بر داشتن برنامه هدفمند و افق بلندمدت برای اعتلای بیش از پیش روابط عمومی‌ها از مسئولان خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری ورزند. شافعی با اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت روابط عمومی‌ها در توسعه ساختار سازمانی دستگاه‌ها، تاکید کرد: همان‌طور که برای رسیدن به اهداف بلندمدت در بخش‌های گوناگون نیازمند تدوین برنامه مدون و چندساله هستیم، باید برای بسط، گسترش و ارتقای جایگاه روابط عمومی نیز از این قاعده پیروی کنیم‌.
وی نقش کنونی روابط عمومی سازمان‌ها را متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها ندانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم، داشتن برنامه‌ریزی مدت‌دار و ارائه راهکارهای لازم موضوعی است که نباید به آن کم‌توجهی کرد. شافعی که در جمع مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها سخن می‌گفت، بر حضور آنان به عنوان مسئولان تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی تاکید کرد و از آنان خواست تا کمبودها و اقدام‌های انجام شده در این بخش از اقتصاد کشور را به خوبی نشان دهند.
وی نقش مسئولان استانی را موثر دانست و یادآور شد: دسترسی  و ارائه اطلاعات به‌روز‌،  شفاف‌سازی درباره عملکرد سازمانی و تسریع در اطلاع‌رسانی از محورهایی است که باید به آن توجه ویژه داشت‌. مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  همچنین یادآور شد: اقدام‌های انجام شده در بخش صنعت، معدن و تجارت متناسب با اطلاع‌رسانی‌ها نیست و برای تزریق اعتماد به نفس به فعالان اقتصادی در این بخش و صنعتگران باید این امر بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

 

منبع: روزنامه گسترش صنعت

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد