درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 01:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7810صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 07:08
ششمین همایش فعالان روابط عمومی های بهشهر برگزار شد
ششمین همایش فعالان روابط عمومی های بهشهر با موضوع بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر در بهشهر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این همایش که با حضور فعالان روابط عمومی دستگاه های مختلف برگزار شد مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: روابط عمومی هوشمند نیاز امروز جامعه روابط عمومی است که باید با درایت و هوشمندی روابط عمومی ها به این جایگاه برسند.

احمد مظفری ادامه داد: روابط عمومی هوشمند تحلیل گر بوده و مشارکتی و مخاطب محور است، دارای خلاقیت بوده و پیش بینی کننده است و انتقاد پذیری بالایی دارد.

وی اظهار داشت:ما به دنبال روابط عمومی تحلیل گر هستیم  تا در موقعیت های مختلف تصمیم گیرنده مناسب بوده و با نگاه علمی و سیستماتیک به مسائل توجه کند.

مظفری افزود: ما انتقاد را فرصت می دانیم نه تهدید و از فضای نقد و انتقاد در راستای امر به معروف و نهی از منکر استقبال می کنیم.

وی با اشاره به وجود  2 میلیون و 577 هزارکاربر اینترنتی در مازندران گفت: روابط عمومی ها باید در راستای توجه به فضای مجازی و تسلط بر آن فعال تر وارد شوند.

دبیر شورای روابط عمومی بهشهر نیز در این همایش گفت: وظیفه روابط عمومی نصب بنر و پارچه و تبلیغات نیست و این مسائل باید با همراهی با مدیران و شناساندن دقیق جایگاه روابط عمومی برای مدیران مشخص شود.

فاطمه ذبیح پور ادامه داد: روابط عمومی بعنوان هنر، تکنیک و فن و شغلی مبتنی بر فلسفه است که باید با اعتماد سازی، امید بخشی و انجام درست و اصولی وظایف محوله  در این راستا موفقیت حاصل کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فراتر از مداحی کردن، زیبا نوشتن و خوب صحبت کردن است اظهار داشت: روابط عمومی تبلیغات نمی کند بلکه با حمایت از تبلیغات فضایی را ایجاد می کند تا مدیر دستگاه با تبلیغات اوج بگیرد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر در ادامه با اشاره به  اینکه باید نخبگان هر اداره در بخش روابط عمومی بکارگیری شوند ادامه داد: نخبه گرایی حرفه ای از مسائلی است که باید در دستگاه ها جدی گرفته شود و در این رابطه مدیران فعال و پویا وارد شوند.

ذبیح پور گفت: روابط عمومی سخنگوی سازمان و شالوده اصلی  ارتباط مردم با مدیر و عامل حیات سازمان است و اگر روابط عمومی نتوانست روابط عمومی تحلیل گر و تبیین گر باشد باید بداند که وظایف خود را شاید بدرستی به مدیر مجموعه خود توجیه نکرده است.

  

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد