درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7780صفحه نخست » یکشنبه، 17 آذر 1392 - 11:14
سردار کارگر سالروز تاسیس ایسنا را تبریک گفت
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی یادداشتی سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران را به مدیرعامل و خبرنگاران این نهاد فرهنگی رسانه‌ای تبریک گفت و اظهار داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یادداشت سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر یادآور شده است: تبیین فرهنگ غنی حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس با نوآوری، خلاقیت، شیوه‌های دقیق، هنرمندانه، ایجاد زمینه و فرصت‌های لازم در استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و الگوهای این حماسه عظیم در بین اقشار جامعه از رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی رسانه‌های ایران اسلامی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با تسلیت درگذشت پرفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران به جامعه رسانه‌ای کشور، تلاش بی‌وقفه آن مرحوم را در پرورش خبرنگاران بصیر، آگاه و صادق در عرصه اطلاع‌رسانی قابل تقدیر دانسته و با اشاره به اینکه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران و به طور کلی صاحبان اندیشه و قلم با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای بعنوان افسران خط مقدم عرصه جنگ نرم محسوب می‌شوند، گفت: خبرنگاران با ابزار قدرتمند و برتر رسانه علاوه بر آشکار کردن زوایا و لایه‌های مغفول مانده جنگ تحمیلی، می‌توانند پاسخگوی سوالات علمی، تاریخی و فرهنگی اقشار مختلف جامعه از حماسه دفاع مقدس باشند.

سردار دکتر بهمن کارگر با تشکر از تلاش خبرگزاری دانشجویان ایران در عرصه رسانه‌های جمعی کشور و تقدیر از ایجاد سرویس «فرهنگ حماسه» در نشر و توسعه ارزش‌های دفاع مقدس در این خبرگزاری، اظهار امیدواری کرده است: همان‌طوریکه رشد چشمگیر فن‌آوری ارتباطی و اطلاعاتی در دهه‌های اخیر بر آرایش‌ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه تأثیر گسترده‌ای دارد، «ایسنا» نیز به عنوان رسانه‌ای تلاشگر در انطباق افکار عمومی با ارزش‌های فکری فرهنگی جامعه نقش سازنده‌ای داشته است.

وی در ادامه با ذکر این نکته که جریان دفاع مقدس یک مهد تربیتی اخلاقی است و می‌تواند تاریخ‌ساز و حتی تمدن‌ساز باشد، افزود: روایت و تبیین حماسه‌های و ایثارگری‌های رزمندگان و ملت ایران اسلامی در آن دوران سرنوشت‌ساز وظیفه سنگینی است که بر دوش نهادهای فرهنگی و به ویژه رسانه‌های متعهد و اثرگذاری از جمله خبرگزاری ایسنا قرار دارد تا فرهنگ حماسی، در فکر و اندیشه نسل جوان و دانشجو جاری و ساری باشد. 

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد