درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 761صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 2 خرداد 1391 - 12:41
علی مصریان، سر پرست ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو شد
طی حکمی از سوی مهندس نجم الدین، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، علی مصریان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین المل این گروه صنعتی شد . به گزارش شارا، دراین حکم آمده است، انتظار دارد با بهره گیری از تمام امکانات ، قابلیت ها توانائی ها در ساماندهی و انسجام امور در مزبور به نحوی اقدام نمایید که چشم انداز اهداف و برنامه های شرکت در این مدیریت به منصه ظهور برسد.
  

 

طی حکمی از سوی مهندس نجم الدین، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، علی مصریان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین المل این گروه صنعتی شد .
به گزارش شارا، دراین حکم آمده است، انتظار دارد با بهره گیری از تمام امکانات ، قابلیت ها توانائی ها در ساماندهی و انسجام امور در مزبور به نحوی اقدام نمایید که چشم انداز اهداف و برنامه های شرکت در این مدیریت به منصه ظهور برسد.
همچنین امید است با اتکال به خداوند متعال وبا هماهنگی و همکاری قائم مقام ها ، معاونین ، مدیران و سایر دست اندر کاران درسطح گروه صنعتی ایران خودرو درنیل به اهداف و انجام امور محوله موفق با شید .
مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل در کیفیت و توسعه محصول در مراسم تودیع و معارفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه با بیان این مطلب گفت: طی سه سال اخیر مهندس بابایی تلاش زیادی در زمینه ارتباطات داشته است.
وی ادامه داد: فعالیت ارتباطات خیلی پیچیده و مهم است و با ید برنامه ریزی گسترده ای در این حوزه صورت پذیرد .
مهندس سلیمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، وظیفه سنگینی بر دوش گروه صنعتی ایران خودرو و به خصوص مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت است.
گفتنی است ، علی مصریان پیش ازاین به عنوان رئیس اداره اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو فعالیت می کرد، وی فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و بیش از هفت سال سابقه فعالیت مطبوعاتی در رسانه های مختلف کشوردارد.

موسسه کارگزار روابط عمومی این انتصاب شایسته را به آقای مصریان تبریک و تهنیت عرض می نماید.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد