درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 01:08   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7494صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 7 آذر 1392 - 21:02
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران: 75 درصد آژانس ها در دنیا خدمات سئو ارائه می دهند
این تحقیق که جامعه آماری آن در حوزه خدمات کسب و کار، مالی و بانکداری، تکنولوژی و ارتباطات دور، خیریه ها و سازمان های غیر اقتصادی و غیر دولتی فعالیت می کردند، نشان می دهد 72 درصد آژانس های روابط عمومی خدمات مرتبط با بهینه سازی برای موتورهای جستجو را ارائه می دهند، این در حالی است که متوسط ارائه این خدمت در 5 سال گذشته 19 درصد بوده است. این مساله نشان می دهد که حوزه سئو پی آر امروزه در سراسر دنیا سیر صعودی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اوایل ماه جاری، انجمن مشاوران روابط عمومی گزارش روابط عمومی دیجیتالسال 2013 را ارائه داد.


به گزارش شارا، نتایج این تحقیق بیانگر این است که 40 درصد سازمان ها فقط 1 تا 10 درصد از بودجه بازاریابی خود را به دیجیتال و رسانه های اجتماعی اختصاص می دهند.


این گزارش که پیمایش آن میان 136 آژانس روابط عمومی و متخصصان داخلی روابط عمومی انجام شده نشان می دهد، بیشترین هزینه شرکت ها در فضای دیجیتال به طراحی سایت اختصاص یافته و کمترین هزینه آنها برای مدیریت بحران دیجیتال بوده است.


این تحقیق که جامعه آماری آن در حوزه خدمات کسب و کار، مالی و بانکداری، تکنولوژی و ارتباطات دور، خیریه ها و سازمان های غیر اقتصادی و غیر دولتی فعالیت می کردند، نشان می دهد 72 درصد آژانس های روابط عمومی خدمات مرتبط با بهینه سازی برای موتورهای جستجو را ارائه می دهند، این در حالی است که متوسط ارائه این خدمت در 5 سال گذشته 19 درصد بوده است. این مساله نشان می دهد که حوزه سئو پی آر امروزه در سراسر دنیا سیر صعودی دارد.


نتایج این پیمایش که از میان مدیران ارتباطات و بازاریابی، سرپرستان بازاریابی و ارتباطات و روسای مطبوعات و روابط عمومی انجام شده است نشان می دهد که نزدیک به 70 درصد هزینه های آنها در فضای دیجیتال برای تولید محتوا خرج می شود.


همچنین این گزارش نشان می دهد که مشتریان اعتماد کمتری به ارزش افزوده روابط عمومی دیجیتال نسبت به روابط عمومی سنتی دارند.


منبع گزارش شارا: http://www.branded3.com/blogs/digital-pr-report-shows-72-pr-agencies-now-offer-seo/
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد