درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 743صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 خرداد 1391 - 06:30
بازدید کارشناسان روابط عمومی از روزنامه‌خراسان
  

کارشناسان روابط عمومی های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق خراسان شمالی روز یک شنبه از روزنامه خراسان بازدید کردند.معاون سردبیر روزنامه خراسان در این دیدار گفت: روزنامه خراسان یک روزنامه مردمی و مستقل و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و تاکنون در انتقال مسائل و مشکلات مردم به مسئولان، نقش موثری ایفا کرده است.
 حجت الاسلام «ولی زاده» بر ایجاد وفاق و همدلی در حوزه رسانه و به ویژه مطبوعات با روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: تعدد دیدگاه ها، افکار و نظرات باعث پویایی و پیشرفت می شود.وی انتشار نقدهای منصفانه را از مهم ترین وظایف مطبوعات عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از انتقادهای سازنده ای که در مطبوعات منتشر می شود اصلاح جامعه و تعالی و رشد به سوی پیشرفت است.رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با اشاره به نقش مثبت رسانه در جهت شناسایی و رفع موانع و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت گفت: رسانه ها همانند روحی در کالبد روابط عمومی ها هستند .«تیمورزاده» با اشاره به این که روابط عمومی پل ارتباطی مردم با مسئولان و تریبون سازمان است، افزود: روابط عمومی و اصحاب رسانه نقش کلیدی در جامعه دارند چرا که با تلاش و کوشش این قشر در جامعه است که سطح آگاهی جامعه بالا می رود.در این برنامه کارشناسان روابط عمومی های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق خراسان شمالی از قسمت های مختلف دفتر مرکزی روزنامه و چاپ خانه بازدید کردند و با همراهی «واله» مسئول روابط عمومی روزنامه دیداری با مسئولان و کارمندان قسمت تحریریه داشتند و با دبیر هر بخش از جمله سیاسی، ادبی و هنری، ایران، ورزش، اقتصاد، ویراستاری و خانواده گفت و گو کردند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد